pühapäev, 26. august 2012

Pidu, pidu.


Lõpuks jõudsid ka kauaoodatud tütre ja lapselapse sünnipäevad kätte. Seekord siis stiilipidu-kuldsed 80-dad.
Panime juba Tallinnas endale peoriided selga ja sõit läks Läänemaaa poole. Poisid muidugi olid omas elemendis ja nende kostüümid kuulusid ikka natuke sinna kaugemasse aega, aga sellel on ka omaette tähendus meie suguvõsas ja nad teadsid täpselt millele rõhutada, et pidu korda läheks.
Meie kirju auto tõmbas juba tähelepanu ja mis siis  muust veel rääkidagi..
Esimene peatus oli Paliveres kaupluses A ja O. Maarahvas vaatas meid  muigega ja üks päris vindisevõitu kohalik arvas, et tal on juba deliirium käes, sest kuidas muidu seletada, et poodi sammusid neeger ja 2 Hitlerit.
Tütre pere talu juurde muidugi auvalve  ja aupaukudega nagu nii tähtsa päeva puhul kohane.






 Peokava oli hästi läbi mõeldud ja saime teha nii kotijooksu, kui ka suusatada. Päris keeruline oli joosta õunapabul lusikas ja mitte lasta tal seal välja kukkuda.
Toimus ka viktoriin ja äraarvamismäng. Naerda sai nii palju, et kõhulihased olid haiged.
Vahel on nii vahva oma perega midagi huvitavat korralda.







5 kommentaari:

  1. Nii äge pidu! Punane pea sobib sulle :D

    VastaKustuta
  2. No nüüd saan aru, miks Sa nii noorusliku hingega oled! Sellise elustiili ja nii vahvade lastega ei saagi teistmoodi! ;)

    VastaKustuta
  3. Aitäh Bianka. Sa pole ainuke, kes nii on mulle juba öelnud.:D Võib-olla hakkangi nüüd mõneks ajaks punapeaks, aga see mõte tuli mulle just ühe sõbra kommentaari peale, et ta pole punapea. Küsisin mis nendel punapeadel siis peaks viga olema?Järgmisel päeval kui ma juba punapea olin sai ta aru, et tõesti polegi midagi viga.
    Just Lindakivi. Üha enam ja enam saan ma aru kuidas meie pere kokku hoiab ja meie armsad kiiksud on nii vahvad. Mulle meeldib, et mu miniad ja väimehed on ka meie punti täiesti sisse sulanud ja selline tunne on, et me olemegi kõik sünnist saati koos olnud.
    Kindlasti tuleb meil veel palju ühisüritusi kus jälle mingi vahva idee on. Üks on kohe, kohe tulemas, kus me peame kõvasti kokku hoidma ja oma üksmeelsust näitama.:D

    VastaKustuta
  4. Aga kui norida, 80-ndatel polnud Hitlerist ega Stalinist enam haisugi :DDD

    VastaKustuta
  5. No ma ju kirjutasin, et mu poiste kostüümid kuulusid sinna varasemasse aega ja sellel on meie peres omaette tähendus.Tegelikult on selles kõiges süüdi Mihkel Tiksi poeg, kes on meie närvid oma hitlerlusega ära söönud ja tütre kutsel oli eraldi märge, et ainult mitte Hitlereid sellel korral. Sai koguni 2 :D. Õnneks kostüümi laenutusest neid enam välja ei anta, sest peo käigus said need lihtsalt murumängudes otsa. Ütlesin poisile ega tal muud üle ei jää, kui nüüd peab selle asutuse ka ära ostma.

    VastaKustuta