laupäev, 30. november 2013


Hirmul on suured silmad.


Minu puhul on kujunenud reegliks, et alati kui mu majas midagi juhtuma hakkab,  pole ühtegi meest parajasti kuskilt võtta.
Hakkasin eile õhtul sauna kütma, kui äkki kuulsin, et saunalüliti ragiseb ja päris kõvasti kohe.Kustutasin kiiresti tuled ära, aga ragin ei jäänud järele. Ma saan paljude asjadega hakkama, aga elektrist tean ma ainult nii palju, et oskan peakaitset sisse ja välja lülitada ning pirne vahetada.
Milleks inimesel on siis 2 täiskasvanud poega? Helistasin vanemale ja targemale ning  rääkisin talle oma loo ära.  Selgus, et nad on naisega Rootsis. Poeg püüdis mulle selgeks teha, et lülitil on 2 asendit ja vajutagu ma siis sinna teise asendisse, et tuled kustunud oleksid ja siis ei ragise. Ajas naerma, et ta mind nii rumalaks pidas. Püüdsin talle selgeks teha, et mu tuled ei põle sellepärast, et pirnid on läbi või on mõni muu jama vaid just sellepärast, et ma tule kustutasin ja kui ma põlema panen, siis ragiseb veel rohkem.
Helistasin teisele pojale. Teine poeg oli naisega Poolas.
Läksin naabrimehe ukse taga. Tuled põlesid, aga uks jäi suletuks.  Selge naabrimees naisega saunas.
Tarkurist poeg helistas uuesti ja oli nõus mind telefoni teel juhendama.
Jalad tudisesid, aga mõte, et ma peaksin öö läbi tulekustutiga valves seisma, ei meeldinud samuti.
Viga oli nii pisike ja tühine, et lausa naerma ajas. Muidugi tuleb lüliti ära vahetada, aga praegu ei kujuta ta ka mitte mingit ohtu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar