kolmapäev, 19. oktoober 2016


Üllatus.

Helistati võõralt numbrilt.
"Kas ma räägin selle isikuga?"
Mina :"Ja, aga ma ei soovi mitte midagi osta."
Hääl telefonis: "Ei te ei peagi ostma, aga mul on teile rõõmustav uudis. Nimelt olete te võitnud. Kas te oskate arvata, mida te olete võitnud? "
Mina püüdes kõigest väest tõsiseks jääda: " No see on nüüd küll väga raske küsimus, aga ma püüan arvata. Ma pakun, et ma olen kolmandat korda võitnud tasuta aurupuhastuse."
Millegipärast hakkas telefon kinnist tooni andma.

Tänane koolitus

Häälekursus Anne Türnpu juhendamisel

oli väga emotsionaalne, õpetlik  ja lõbus. Kursus oli mõeldud just neile, kes oma igapäevatöös peavad suhtlema ja kõnelema. Õppisime tundma oma hääle piire ja kuidas laiendada häälekasutamise võimalusi. Tegime ka palju praktilisi ülesandeid. mis osutusid väga naljakateks. Nüüd  tean sedagi, miks koeral ei lähe kunagi hääl ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar