laupäev, 5. november 2016


Lumest, jõuludest ja natuke muust ka.


Hommikul termomeetrit vaadates näitas see üle 8 kraadi külma.
Lubati küll lausa 14 külmakraadi, aga ausalt öeldes ei uskunud ma, et niigi palju tuleb.
Sellel aastal tuli lumi kuidagi ootamatult ja vara maha. Muidugi pole mul selle vastu midagi. Väljas on palju valgem ja  puhtam. Samuti meeldib mulle lund rookida kui ta on pehme ja kerge.
Lumerookimisega on muidugi pisut keeruline, sest millegipärast meeldib see meie peres kõigile ja kes ees, see mees. Samuti meeldib mulle, et ma saan jälle jalga panna jälle oma lemmiksaapad, mis mu  rattaga  kuidagi kokku ei sobi.
Rattasõitu lumi loomulikult veel ei takista  aga praegu  naudin just neid rahulikke jalutuskäike, kui saan imetleda loodust ning karget talveilma.
Meil siin äärelinnas on valged lumised teed ja pole sellist  lumesodi nagu kesklinnas.
Jõulutunnet lumi siiski veel toonud pole ja  samuti  väldin praegu suuri kaubanduskeskusi, Mulle ei meeldi, et jõulukaubad nii vara välja pannakse. Minu meelest oleks õige aeg 1 detsembril
Meie pere jaoks saabub jõulutunne koos traditsioonidega. Sõidame ühiselt metsa ja valime välja kuuse.
Majas peab loomulikult olema jõululõhn. Just esimesed piparkoogid, natuke metsalõhna ja põlevad küünlad on need, mis loovad selle õige jõulutunde. Kui see kõik on ühel päeval siin olemas, siis on ka minu jaoks see õige aeg kätte jõudnud.
Tänasel ilusal päeval läksime aga lihtsalt rappa.
Rabas on huvitav vaadata aastaaegade vaheldumist. Iga kord avastad midagi sellist, mida enne pole tähele pannud.
Täna oli rabas väga palju inimesi
Palju oli suusatajaid ja lihtsalt  ilusat päeva nautima tulnud peresid. Kõik olid   rõõmsad ja heatujulised.
Minul tekkis küll selline tunne nagu teaks ja tunneks neid inimesi juba ammu, aga eks paljud ole ka seal igapäevased sportijad kellega oleme ennegi kohtunud.
Minge ise ka rappa ja te ei kahetse.
Hea tuju ja punased põsed on garanteeritud.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar