pühapäev, 12. märts 2017


Midagi hingele.

Kui mees mulle teatas, et ostis Mireille Mathieu kontserdile piletid suhtusin ma sellesse pisut skeptiliselt.
Olen ennast rohkem ikka rokimutiks pidanud ja ei kujutanud hästi ette, et lähen prantsuse šansoone kuulama.
Tondiraba jäähallis oli mul siiani veel  käimata ja nüüd oli hea juhus ära näha kõige ruumikam kontserdisaal.
Minu mälestused lauljatarist jäävad sinna aastakümnete taha ja ausalt öeldes polnud ma viimasel ajal tema  laule kuulanudki.
Kontsert oli aga väga äge ja suursugune täis südamesoojust ja armastust.
Lauljatar  ise oli välimuselt  ehk pisut muutunud, aga võrratu esinemine sünfooniaorkestri saatel ning tema võimas hääl läks otse südamesse. Repertuaaris oli palju tuttavaid laule.
Jäin kontserdiga väga rahule  ja veel tänagi olen selle mõju all.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar