pühapäev, 23. aprill 2017


Vanus ei loe.

Peale 3 päevast mullamaratoni oli  õige otsus Harku metsa kihutama minna.
Päike soojendas mõnusalt paljaid jalasääri.
Naeratasin lahkelt jopedes, kinnastes ja mütsides matkalistele.
Tundsin ennast nii kerge ja  vabana nagu  lind ja km aina lendasid.
Kõrvaklappidest tuli AC/DC ja kiirus hakkas vägisi sinna 35 km/h poole kiskuma.
Ups mul oli ju ka kaaslane kaasas.  Olin selle sootuks unustanud.  Pole hullu.
Maakera on ümmargune ja järgmise 15 km raadiuses jõuan ma talle kindlasti uue ringiga järele.
Mida ma siis ütlen? 9 aastat pole mingi näitaja. Loeb hoopis see, kuidas inimene ennast tunneb.




4 kommentaari:

  1. Ma sain aru, et su ratas on üheksane:D

    VastaKustuta
  2. Just täna saigi 9 kuuseks, aga ega see mulle enne meelde ei tulnudki kui praegu hakkasin sinu jutu peale arvutama. :D

    VastaKustuta
  3. Paljasääri!? Einoh, sinu puhul ei tohiks imestada millegi üle, aga suudad ikka veel üllatada :o

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega mul peale kleidi ka väga midagi seljas polnud. Külm küll ei olnud, aga jah eks mu kaaslane oli ikka mütsi ja kinnastega. Ma pidin eskimo olema nagu pärast kuulsin. :D


      Kustuta