esmaspäev, 2. oktoober 2017


Tere jälle.

4 kuud kodust elu seljataga ja peab ütlema, et ma naudin seda endiselt. Paari kuu jooksul peaksin  tööle tagasi jõudma.
Muidugi saan ma nüüd minna igale poole kuhu tahan ja trepid pole enam takistuseks. Karke enam ei kasuta, aga õhtuks väsib jalg ikka pisut ära.
Võimlemine mõjus hästi ja nüüd käin 2 korda nädalas Haabersti Tervisekeskuses vesivõimlemises.
45 minutit  33 kraadises basseinis paneb unustama  kõik tervisehädad  ja ei saa arugi, et midagi on teisiti.


Eelmisel nädalavahetusel käisime jälle Laulasmaal sest ilm oli nii suvine ja lausa kutsus mere äärde.
Muidugi ei saanud külastamata jätta ka hubast Matilda kohvikut.
Seljanka supp oli  minu jaoks pisut leigevõitu, aga porgandipirukas selle eest jälle imemaitsev ja rohke täidisega. Isegi sinki oli lisatud.
Käisime ka Keila-Joal ja Türisalu pangal.

Sellel laupäeval külastasime Balti jaama turgu.
Sõitsime autoga Pääsküla jaama ja sealt edasi rongiga. Mulle sobivad praegu igasugused variandid, et kodust välja saada ja rongiga on väga mugav liikuda. Pealegi saab kiiremini kohale kui autoga.
Olen turu  kohta palju kiitvaid sõnu kuulnud, aga ise polnud oma silmaga veel näinud.
Ausalt öeldes ei oska mina selle kohta midagi öelda. Turust on asi kaugel. Minu meelest sarnaneb rohkem kaubanduskeskusega ja vaevalt me enam sinna minna viitsime. Nõmme turg on igatahes palju kodusem ja rohkem turu moodi.

Ma ei tea kas  ainult meie elukaaslasega ei saa enam naljast aru või ongi tänapäeva huumor nüüd selline.
Kanal 2  komöödiashow "KMD klubi" küll naerma ei aja. Paljudele naljadele ei saa üldse pihta. Ma pole suutnud seda lõpuni vaadatagi. Täna kordust vaadates vaatasin kuidas pealtvaatajad naeravad nii, et silmad märjad, aga mina ei suuda sealt midagi naljakat leida. Äkki kohapeal on olemine teine ja naljakas ka, aga kodus tugitoolist vaadates küll naerma ei aja.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar