pühapäev, 17. juuni 2018

Kuidas me katusevärvi ostmas käisime.

Arutasin oma plekudega mis oleks õigem, kas maja katus välja  vahetada või siis hoopis üle värvida. Katus iseenesest on ju terve ja pole roostetanud, aga värv on juba luitunud ning  tahaks värskendamist.
Plekud arvasid samuti, et katuse vahetusel pole veel küll mingit vajadust. Soovitasid ehituspoodi minna ja sealt nõu küsida, mis oleks kõige parem värv  ja milline puhastusvahend kõige efektiivsem. Tänapäeva teenindajad peaksid olema professionaalsed ning vastavad koolitused läbinud
Sõitsimegi siis kõige lähemasse ehituspoodi, et pisut uurida mida müügil üldse on. Samuti huvitas  millised puhastusvahendid vana katuse puhastamiseks on.
Mees pöörduski  värviosakonnas viisakalt teenindaja poole ja palus tutvustada millised katusevärvid on kõige paremad.
Müüja kargas püsti, haaras riiulilt  suure kolinaga ainukese ämbri ja teatas, et ega meil eriti midagi pole ka. Millegipärast küsis veel, et mis värvi me soovime ja vastust kuuldes teatas tähtsalt, et ega tegelikult ei saa toonida ka.
Minu küsimuse peale, et milliseid puhastusvahendeid neil on teatas ta, et ega neid ka eriti erti ole. Lõpuks õngitses riiulilt väikese pudeli ja ütles, et see on kõige lihtsam. Panete pintsliga katusele ja ootate kuni vihm ära peseb.
Muidugi see oleks kindlasti väga värskendav suurel katusel pintsliga puhastusvahendit peale kanda, aga millal küll see vihm tuleb, see on iseküsimus.
Värv jäigi ostmata, aga vihma lootust ju ka veel niipea ei ole.

6 kommentaari:

  1. Küll on hea, et T.pole värviosakonnast :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ei usu, et ta suudaks nii mühkam olla.See oli üldse huvitav hommik. Enne kui värviosakonda jõudsime, sõitis üks töömees oma kaubakäruga mul nii sabas, et kujutasin ette, et kohe on mu kannad verised.

      Kustuta
  2. Seda, kuidas klient on rahuleolematu, kui ei saa poest, mida soovis, tean omast käest. Aga nagu olen T.käest kuulnud, on vilets olla ka teenindaja nahas, kui pole pakkuda seda, mis vaja. Sest ülemused ei telli uut kogust, sest arvavad, et seda enam ei osteta või nad ei viitsi või ei oska üldse korraliklult poe majandamisega tegelda. Aga kliendi ees on süüdlane teenindaja, mitte firma juhtkond...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Me võtsime asja huumoriga. Selle teenindaja puhul oli viga ikka rohkem suhtlemises ja kliendiga käitumises. ma saan aru kui kaupa ei ole, siis pole ju teenindaja süüdi, aga seda saab viisakalt öelda, mitte ei loobita ämbrit kolinaga riiulisse ja ei anta iga liigutusega märku, et te pole siin teretulnud.Eks see pintsliga jutt oli ka natuke nagu lasteaia lapse stiilis mitte täiskasvanud inimesele.Me saime vähemalt hea tuju ja on olemas veel teisi ehituspoode.

      Kustuta
  3. Ma ei tea millega katuseid saab puhastada aga Fairi on hea küll viskad paar pudelit katusele laiali ja siis survepesuriga puhtaks , Fairi vist pole loodusele mürgine ka … .. ja vihm peseb kõik jäljed …

    VastaKustuta
  4. Ma arvan, et korstna ümber tuleb ikka midagi tõhusamat kasutada. Seal ju pigi ja tahma ja uus värv ei jää äkki pidama.

    VastaKustuta