kolmapäev, 17. oktoober 2018


XXX

Minu elus on sageli juhtunud asju, millele ma ei oska seletust anda. Usun ka, et mitte miski me elus pole juhuslik vaid kõigel on oma kindel põhjus.
Eile rattaga sõites olin väga imestunud kui keset sõiduteed äkki 10-ne eurone mu esiratta ette liugles.
Selline tunne jäi  nagu oleks see taevast alla sadanud.
Täna sain ma aru küll miks see nii läks.
Laadale müügiks toodud sokikotist olid just kõige ilusamad kadunud. Kellegi pahatahtlikud käed olid seal sobranud ja ühe paari kaasa haaranud.Võib-olla ma poleks märganudki, sest sokke oli väga palju, aga need olid just kõige viimased, mis ma eelmisel õhtul olin valmis saanud ja hommikul enne laadapäeva veel pressinud.
Vaevalt ma kunagi teada saan, kes seda tegi, aga okas jääb ikkagi südamesse. Üks killuke minu turvatundest kadus olematusse.
10 eurot oli just selle sokipaari hind, millega ma täna neid laadal mõtlesin müüa.

2 kommentaari:

  1. nu just , see on see et jumal näeb kõike ja teeb nii et sinul oleks hea … sa ei tohi kunagi pahategija peale olla vihane sest sellega kahjustad ainult enda tervist .. aga jumal näeb ja karistab pahategijat - sa ju ei tea - äkki ta kukkus täna hommikul käeluu puruks või kallas kuuma vett käte peale … Sina aga said selle mis kaotasid tagasi .. mitte just selles ekvivalendis aga rahana . Issand , päris naerma ajab kohe selline kokkusattumus .. ma olen samuti seda meelt et siin elus on kõik kindla põhjusega ja mitte kaootiline . Heh, palju õnne !

    VastaKustuta
  2. Käin nüüd silmad lahti ja ootan uut saadetist, aga pole veel ära teeninud.

    VastaKustuta