pühapäev, 1. märts 2020

Plirts, plärts- käes on märts.

Märts on küll, aga selle teise asjaga annab veel ilmselt mõned päevad oodata.
Kevadlilled õitsesid nii kenasti, puudel olid suured pungad ja meie  jõulukuusk ajas pikki võrseid.
Arvasin, et ega ma seda talve enam ei tahakski. Siiamaani pole tulnud, siis võiks juba tulemata jääda. Vanarahva tarkus ütleb aga, et ega tali taevasse  jää. Nii juhtuski. Öösel oli ikka paraja hulga lund alla lennutanud ja hommikul tuli esimest korda lumesahk näppu võtta.
Suurt tolku sellest polnud.Töölt koju jõudes oli kõik vanaviisi. Hilisõhtul sai veel kolmandatki korda lund rookida, aga see oli nii mõnus.
Hommikul tööle minnes  oli  selline tunne, et just  lumi oligi puudu. Härmas puid vaadates ja mööda paksu lumevaipa tööle jalutades oli hinges nii kerge ning  hea tunne.


Veebruar oli üritusi ja tegemisi täis.
Kõigepealt alustasime sünnipäevadega.
Minu 2 lapselast on sündinud minuga ühel ajal ja seega pidasime 3 sünnipäeva koos. Sellel aastal siis sünnipäev Bronto Mängutoas. Väga vahva üritus. Külalisi oli igast vanuseklassist ja kõik sobisid omavahel ideaalselt.
Õhtu lõpuks  jõudsime siiski ka varieteesse Merineitsi.
Imestan juba mitmendat aastat kuidas nad suudavad kõrgetel kontsadel terve õhtu läbi tantsida ja särada. Eelmise aasta kava meeldis pisut rohkem, aga tänavune on ka väga äge. Algus natuke venis, aga siis läks kõik käima ja lõpp oli nii särtsakas, et kuidagi poleks tahtnud ära tulla.


Mõisadega ootame kevadeni kui aedades on ka juba mida vaadata. Praegu oleme külastanud erinevaid Spasid.
Viimane oli Estonia Medical Spa Pärnus.
Pärnusse jõudes oli ilm väga tuuline. Vihma sadas ja kohati kiskus päris tormiks. Jätsime ära jalutuskäigu mereranda ja suundusime kohe Spasse.
Mina olen väga rahul. Erinevad saunad, Jaapani vann, soolakamber, palju mullivanne ja hoolimata sellest, et oli palju rahvast, ei häirinud see, sest kõik mahtusid kenasti ära. Vesi oli nii soe, et nüüd on lausa tegemist, et Nõmme ujulaga jälle ära harjuda.
Kell 19.00 ootas meid restoranis õhtusöök. Laud oli rikkalik ja kõike ei jaksanud proovidagi.
Tuba oli pisut vanamoodne. Voodi kitsavõitu ja padi topiline, aga personal oli sõbralik ning abivalmis.
Hommikusöögil jättis soovida kohvi järjekord. Oli ainult 1
kohvimasin ja kõik tahtsid masinakohvi. Kannukohvi oleks kohe saanud, aga mina olen ka harjunud värskelt jahvatatud ubadega.Võtsin endale kohe 2 tassitäit, et ei peaks enam hiljem järjekorras seisma.Kunagi kindlasti tuleme siia veel tagasi, aga ootame pisut soojemaid ilmu.

Veebruari lõpus käisin jälle Lennusadamas Linnapea vastuvõtul.
Sellel aastal oli rahvast väga palju, aga  eeskava oli järjekordselt huvitav. Alguses tantsisid varietee tantsijad ja õhtu lõpetas Marju Länik. Vahepeal tegi muusikat veel Vaheri ansambel.

Esmaabi koolitus ka läbitud ja nüüd olen jälle targem kuidas koroonaviirusega hakkama saada.
Mitte, et ma seda kardaksin, aga kuna ma töötan koos meie kõige kallima varaga, siis alati on hea kui täpselt tead kuidas käituda.

Nii ja üldse. On teil selle talve esimesed ja viimased lumememmed juba tehtud? Meie küll tegime ja ma tahan näha mitu neist homseks veel püsti jäävad.










1 kommentaar:

  1. Kulla Reet , kuidas sina nüüd seal hakkama saad oma pisiperega , kas lasteaed on kinni või kuidas . Kas Wc paberit oled varunud , ma vahest mõtlen, et kas on düsenteeriapuhang või mis ? miks Wc paber ...??? Kuivaineid olen laskud mehel tuua .. aga mõistlikkuse piires … Läheks juba see hull epideemia vöi pandeemia mööda rutem …

    VastaKustuta