reede, 5. aprill 2013


Puudega  pühad.


Hoolimata sellest, et on pühad ja täna on suur reede, ei anna mu hing rahu. Olen küllaltki kärsitu ja tahan, et kõik asjad saaksid kiiresti tehtud ja unustatud. Kui midagi poolikuks jääb, siis ma pidevalt mõtlen sellele ja see häirib mind.
Kuna mees on juba teist nädalat haige, siis võtsin ise kirve ja läksin puid lõhkuma. Ma ei saa aru, kuidas aastaid tagasi  see töö mulle  meeldis. Nii vana ma nüüd ka ei ole, et enam ei jaksaks. Mäletan veel väga hästi, kuidas puud läksid ühe hoobiga kõks ja kõks pooleks. Nüüd  pidin  kirvest mitu korda viibutama enne, kui puu katki sain.  Järgmisel talvel ei raatsi ilmselt ühtegi  põletada, sest kõigil on kulla hind. Ikkagi nii palju vaeva näinud. :D Olen alati lõhutud puid ostnud, aga kuna need tulid tasuta koju kätte, siis mõtlesin miks ka mitte. Pealegi veel elupuud ja Pätsu aiast.
Munad said värvitud ja isegi koksitud. Mina muidugi jäin kogu aeg kaotajaks. Ma ei tea kes need munad ära sööb, sest isegi kiluleiba armastan ma süüa hoopis tomativiiluga.ja uskuge see on palju parem.
Kõigile häid pühi, rõõmsat meelt ja kena kevadet. Küll see lõpuks tuleb ka.













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar