reede, 18. oktoober 2013


Ilm on hukas.

Ma ei tea kas mulle tundub või ongi sellel aastal rähne rohkem, kui tavaliselt olen juhtunud nägema. Aastaid tagasi kuulsin küll nende toksimist, aga  ega nad ennast väga ei näidanudki. Nüüd hakkab neid igal pool silma ja järjest julgemaks lähevad.
Mitmel hommikul tööle jõudes nägin maas isolatsiooniplaaatide väikeseid tükikesi, mis olid mööda õue laiali puistatud. Lõpuks tabasin ka süüdlase otse kuriteolt. Rähn oli toksinud meie lasteaia otsaseinalt suure tüki krohvi lahti ja edasi uuristanud  juba seina  sisse suured augud. Nüüd on tal teise korruse kõrgusel  2 pesa, kust ta hommikuti välja vaatab. Omamoodi veider pilt, et keset rohelist seina on linnu pea.
Kasutab vaheldumisi mõlemat auku. Sein näeb muidugi kole välja ja tundub, et kahest august on talle vähe, sest töö jätkub edasi. Pisikesi  augukesi  tuleb kogu aeg  juurde. Julgust on tal ülearugi, sest iga päev jookseb mööda aeda üle 100 mudilase ja kohe kindlasti ei tee nad seda vaikuses. Lapsed  juba küsisid kas meie maja on ussitanud, et rähn seal toksib.
Öösel lõi välku ja müristas, hommikul oli maa valge ning  homme on valimised. See küll head ei tähenda.:D Pealegi ei tea ma veel siiamaani  keda valida. Mul on valida 3 pastaka, šokolaadi ja rasvakriitide vahel, aga mul ei lähe korda ei heasüdamlikud koerad, kes ei aja taga ninasarvikuid ega ka laulvad poliitikud. Jääbki oma lasteaed, kuhu lähen jälle esmaspäeval.





Midagi nostalgilist ja ilusat tänasesse päeva.

1 kommentaar:

  1. Jah, jah mina pole ka enne rähni kunagi näinud , kuulnud ikka olen kuidas toksib kusagil metsas aga see aasta muudkui lendas minu rõdu peale ja istutas ennast linnu söögitaldrikusse ... ja siis vahepeal lendas kärbsenäpi pesakasti peale ja ehmatas selle sealt minema ... ajas korra minu kujukese rõdu peal põrandale ja muidu igavene paharett - aga ilus ...

    VastaKustuta