reede, 29. juuli 2016


Kuidas vanaema üllatada.

Helistas vanem poeg ja küsis kuidas ma ennast tunnen peale rattavargust?
Loomulikult on mul uuest rattast hea meel, aga hinges on ikka pisut tühi tunne ja kriibib.
Nii ma talle ütlesingi ja sain vastuse, et nad tulevad elukaaslasega kohe minu juurest läbi ja püüavad mu tuju natuke tõsta.
Peast käis 100 mõtet läbi ja juba mõtlesin, et äkki on mu rattast mingeid teateid, aga sain hoopis puzzle kokkupanemiseks ja poeg seletas veel, et see on mu IQ test ja mida kiiremini ma selle kokku panen, seda parem mulle.
Loomulikult läksin pisut paanikasse ja mina, kes ma aastaid tagasi panin 1000 tükiga puzzlesid nagu nalja kokku kohmerdasin ülearugi. Viimast tükki oma kohale asetades sain alles teksti sisust aru.
Nii pole mind veel keegi varem üllatanud, aga see on väga tore uudis.Teised lapselapsed ongi juba liiga suureks kasvanud.

2 kommentaari: