teisipäev, 12. september 2017


Olete võitnud õhtusöögi kuuele.

Mais Luige laadal käies täitsin naljapärast ühe loosikupongi ja unustasin ta sama ruttu.
Nüüd paar päeva tagasi oli mu imestus suur, kui sain kõne, et ma olen loosiga võitnud õhtusöögi kuuele Susi  hotellis.
Peavõit pidi olema  telekas, aga mõte sellest, et saaksin kõik oma lapsed õhtusöögile kutsuda oli päris ahvatlev. Peast käis kohe küll ka mõte läbi, et äkki on samasugune pettus nagu tehakse nende hirmkallite tolmuimejatega, mida on mulle sadu korda pakutud.
Hinge jäi natuke kripeldama, aga mõtlesin, et kaotada pole ju midagi.

Eilne  võidupakkuja helistas täna uuesti, et täpsustada arvu mitmele laud katta. Uurisin siis, et mida õhtusöögiks pakutakse ja suur oli mu imestus kui selgus, et on kohvilaud soolase kringliga. Seda tundus küll õhtusöögi jaoks pisut vähevõitu olema. Uurisin siis, et mis tegelikult selle taga on?
Hotelli helistades selgus, et nendel pole üritusega mingit pistmist. Teatud firma, kes teeb tekkide, patjade ja lambavillatoodete presentatsioone rendib neilt ainult ruume.
Uskumatu mille peale välja minnakse ja kuidas oma esitlustele inimesi  meelitatakse.Usun, et paljudel venivad täna näod pikaks kui kesina õhtusöögi kõrvale kuulavad 3  tundi ajupesu.
Palju õnne igatahes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar