neljapäev, 8. juuni 2023

Elu on lill.

 See, et mu vanaema tiitlile tänasest veel üks vana ette tuli pole midagi imelikku. Sain  oma esimese lapselapse täpselt oma 40-dal juubelil. Hoopis see, et mu esiklapsest sai vanaema ja pesamuna sai vanatädiks on naljakas. Poisid vahepeal võivad olla kesiganes. See ei häiri.

Juunikuu on väga hästi alanud.  Vanem poeg tegi ametlikuks oma pika suhte elukaaslasega ja kui meie noor vägilane haiglast välja saab, siis on oodata ka perepidu. 

Mul on nii hea meel, et lisaks mu viiele lapselapsele on mul nüüd ka lapselapselaps.


5 kommentaari:

  1. Kas suhte ametlikukstegemine viis noormehe kiirelt haiglasse? Igatahes head paranemist talle ja vägavanaemale õnnitlused:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pidasin silmas rohkem seda teist vägilast. :D Aga mina tänan.

      Kustuta
  2. Palju õnne! See vanatädi seisus kõlab ägedalt :)

    VastaKustuta
  3. Palju õnne! Võiksid sagedamini ja põhjalikumalt oma elust kirjutada.

    VastaKustuta
  4. Õnnitlen! See on suur rõõm nii noorelt seda tiitlit kanda :)

    VastaKustuta