reede, 25. mai 2012

Elu mustvalged pisiasjad.

Täna rattaga sõitma minnes avastasin, et meie Pääsküla jaam oli päris korralikult üles kaevatud ja üle raudtee minek  oli võrdne Erna retkega. Tulin ratta seljast maha ja pidasin aru kas minna edasi või ots ringi keerata. Vaevalt sain selle üle  juurdlema hakata, kui kena teetööline teatas, et neiu ma aitan teie ratta siit üle. Vaatasin igaks juhuks ikka selja taha ka, et kellega ta räägib. Peale minu polnud mitte kedagi. Mõne hetkega oli mu ratas sülle haaratud ja mängleva kergusega üle kraavi viidud. Head inimesed ei ole ikka ilmast veel kadunud.
Ööbikud laksutavad aga ööd läbi nii kõvasti, et isegi mehe norskamine jääb alla. Elu on ilus.

8 kommentaari:

  1. Algul vaatasin, et oled kassi laiaks istunud. Siis vaatasin, et oled juba nii pruun, õnnelik nagunii:)

    VastaKustuta
  2. Mu kass on must ja tema ongi praegu see, kes ainukesena pole väga õnnelik. Pole enam minu tähelepanu keskpunktis ja näitab oma pahameelt igati välja.Mul on liivakasti päevitus. Tegelikult olen nüüd juba üle kere ühtlaslt pruun, aga esimesed triibud sain ikka lastega õues olemisest. Ma ju väliöötaja.:D Polegi tarvis kuskile lõunamaale sõita. Laps narrib niikuinii, et ma olen teisest rassist, aga eks ma selline tõmmum olen ju aastaringi.Väimees ütles ainult"issand jumal".

    VastaKustuta
  3. Minule jäi kõige rohkem silma "mehe norskamine",mis minu elukvaliteeti on n i i kohutavalt seganud,et pagen siit Kivimäelt linna varukorterisse,olgu pealegi,et suvi ees.

    VastaKustuta
  4. Mind pole mehe norskamine just seganud. Mõni öö kui ta nii vaikselt magab, siis lausa kuulan kas ikka hingab?Kivimäel ju kena elada. Ma ei kujuta ette, et peaksin suve kuskil kesklinnas veetma.

    VastaKustuta
  5. Meeste norskamist aktsepteeritakse ikkagi, kuigi see segab raudselt. Aga nagu "pahatahtlikud laimajad" räägivad, ma ise pidin kah norskama ;) Ja nii pole mul vähimatki lootust leida mingit uut armastust ega romantikat. Kes tahaks norskavat naist!?

    VastaKustuta
  6. Naised ei norska. Nad lihtsalt nohisevad armsalt või siis löövad natuke nurru.

    VastaKustuta