kolmapäev, 4. juuli 2012

Eksole lepatriinudel on ka oma elu?


Nii küsis täna minult üks pisike plikatirts ja see tuli  südamest. Lapsed on siirad ja armsad ning just sellepärast ma neid armastangi.Ma pole kahetsenud päevagi, et ma selle elukutse valisin.
Lasteaias on praegu kõik hoopis teistmoodi. Töötab ainult 2 rühma ja lapsi on päris pisikestest koolilasteni välja.Tuletan jälle meelde kuidas pamperseid panna ja pudikeelsetest titadest aru saada. Söök tuuakse konteineritega ja on hoopis midagi muud, millega siiamaani harjunud oleme. Kõige vahvam on muidugi see, et väljas on soe, päike ja suvi.
 Kodus käib remont. lmselt minu unenägu lekkivate keskkütte torude ennetamiseks kiirendas seda. Tegelikult polegi nii katastroofiline, aga hea on jälle mingi projektiga alustada ja ühele poole saada. Pealegi oli mu noorem nii tubli, et on endale ilusa toa ammu välja teeninud.
Sellel aastal lõpetasid mu 2 last. Noorem tütar 9-da klassi ja vanem poeg magistriõppe. Norisin natuke, et kui 5 aastat tagasi oli ka 2 lõpetamist, olid  lisaks veel pulmad ka, aga poisid arvasid, et nüüd pidi jälle minu kord olema. Järelikult pulmi selle aastal siis ei tule.Poiste majade ehitus seisab ka detailplaneeringu taga.







Pühapäeval tegime tagantjärele jaanituld. Õigel päeval olid kõik eri ilmakaartes laiali ja nüüd oli tore poiste krundil kokku saada. Pealegi oli vaja noorema lapse toasisustus pidulikult ära põletada. Üks etapp sai sellega läbi ja loodan, et kuu aja pärast on kõik särav ja uus.

4 kommentaari:

  1. A miks te poisiga Leenini pea all pilti tegite??

    VastaKustuta
  2. Minu armas konn. Kahjuks pean sulle pettumuse valmistama.Kohe näha, et sa ei tea peale oma ilusate vannitubade midagi.Sinu küsimus on valesti esitatud. Pildil on Eesti põlevkivikeemia rajaja Paul Kogerman.See oli minu Intsu valik, kuna ta lõpetas just selle teaduskonna. Nii, et arenguruumi on ju ka sinul. Midagi meenub sellest elukestvast õppest ka.:D

    VastaKustuta
  3. Mina ei saa sotti su tütre poiss-sõpradest. Kes on päris- ja kes varumees? Siin postituses on kena poiss ülikonnas (pakuks et esindusfuntsiooniga), ühe teise pildi peal oli jälle noormees vabastiili riietuses lookas laua taga (meelelahutusfunktsioon). Või on siiski tegu ühe ja sama poisiga?

    VastaKustuta
  4. Kulla Bianka.Kuna mul on nii kena blond koibakas tütar, siis tal võiks ju tõesti neid poiss-sõpru lademes olla.Vabandan segaduse tekitamise eest, aga pildil on lihtsalt kena klassivend. Poiss-sõber ei õpi temaga ühes klassis. Muide mu uus noor väimees on Kaalust alla Kaupo poeg nii, et meie elu möödubki nüüd ainult tantsides.

    VastaKustuta