pühapäev, 4. oktoober 2015



Tere.

Kliendil on alati õigus, isegi siis kui tal õigus ei olegi. Klienditeenindus peaks olema ettevõtte edukuse ja uhkuse võti. Hea teenindus peaks olema see kui kliendid tulevad ikka ja jälle tagasi, viivad endaga kaasa positiivseid elamusi ja soovitavad seda ka sõpradele. 
Eile õhtul sõitsin kella 20.00 paiku Viljandist Tallinna poole. Olin natuke külmetanud ja kurgus kraapis.
Otsustasin Mäo Cuppsis peatuse teha ja mingit sooja jooki osta. Soovisin ka ühte einet kaasa osta. Kell polnud sugugi veel palju, aga kõik mis küsisin olid juba otsas ja teenindaja   vaatas mind nii tülpinud ja tüdinenud näoga, et tundsin ennast lausa pahasti, et teda segan ja tüütan. Palusin siis anda seda, mis veel järgi on. Tagasi sain 10 eurot müntides. Kuna  tahtsin ka tankida, siis palusin, et kas oleks võimalik paberrahaks ümber vahetada.
Cuppsi teenindaja vastus oli jahmatama panev :"Miks ma seda tegema peaksin? Ega ma pank ei ole."
Loomulikult saan aru, et ega ta ei pea seda tegema, aga kui ma ilusasti ja viisakalt palun, siis eeldan, et viisakalt saab ka ära öelda. Ütlesin talle, et äkki ta peaks ikka oma suhtlemist natuke kontrollima, et see jätab nagu soovida.
Selle peale tuli kirss tordil. Teenindaja tegi mulle nägusid ja ütles, et varem pole nagu probleemi olnud äää.
Autosse istudes loksutasin endale tulist kohvi peale. Kindlasti pani ta meelega topsile   kaane viltu peale ja nüüd naerab, et tüütu mutt kõrvetas enda ära. Paras mulle. :D
.





6 kommentaari:

  1. Tuli meelde vana anekdoot, kus 6aastane poiss ei rääkinud sõnagi. Ükskord aga karjatas söögilauas:" Kurat, supp on soolane!"

    Teenindajad on kohati ülbed jah!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tegelikult jäi hinge paha tunne terveks õhtuks. Kohv ise oli väga hea, aga joomise isu kadus ära.

      Kustuta
  2. Nii juhtub, kui noored sunniviisliselt tööle aetakse:P Oota-oota, hullem on veel ees....

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Järgmine kord siis enne küsin ikka kas ta tahab mind teenindada või on tuju paha ja ei hakka tülitama.:D Õnneks ma ei külasta selliseid kohti väga sageli.

      Kustuta
  3. No tere ja tore! Kena, et jälle midagi kirjutasid. Isegi kui see oli nats negatiivsest emotsioonist tingitud. Aga elu on ju teatavasti triibuline. Ootan nüüd põnevusega positiivset kirjutist, et saaks kinnitust mu usk, et põhiliselt on kaasinimesed ilusad ja head :D

    Ma ise sain küll positivuse laksu kätte, kui pärast täielikke soss-seppasid mu põranda teemal sain hea elamuse tänu suurepärasele kolimisfirmale.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul täna positiivseid elamusi kuhjaga seoses õpetajate päevaga. Maja täis lilli ja kingitusi.

      Kustuta