esmaspäev, 20. veebruar 2017


Esimene tund kahekesi.




  Kas te teate  kui mõnusalt lõhnab  üks nädala vanune beebi? Tõmbasin seda ahnelt ninasõõrmetesse.
Täna oli meie esimene tund kui me saime olla ainult kahekesi-sina ja mina.
Selle paari päevaga, kui ma Sind näinud polnud, olid sa jälle pisut muutunud.
Alguses märksin ainult Su isa näojooni, aga nüüd vaatas mulle vastu Su ema armas ninanõps. Selline natuke püstine ja uudishimulik. Ehk pisut ulakaski.
Enamuse ajast sa lihtsalt magasid mõnuga ja nohisesid armsalt.
Kõik mida sa läbi une tegid, tegid ülima põhjalikkusega.
Vaatasin kuidas Sa oma pea kuklasse ajasid, ennast pisut küljeli silda keerasid  ja siis väikesed käed üle pea  sirutasid. Ringutasid südamest käed kõvasti rusikasse surutud.
Võtsin kinni su pisikestest kätest ja sinu sõrmed klammerdusid mu  pöidla külge.
Nii oleksime  võinud koos Sinuga tunde veeta, aga usun, et meil on palju ilusaid aegu veel ees.

6 kommentaari:

  1. Armas kirjutis. Palju Sul neid lapselapsi nüüd on?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Alles 3.Vanematel lastel on lapsed, aga noorematel veel pole.Nüüd on 2 poissi ja tüdruk. Vanem lapselaps sai just 18 minu sünnipäeval ja noorem on nüüd 12 päeva vana.

      Kustuta
  2. Ma just vaatasin oma lastelastest tehtud videosid, see tillukese beebi aeg oli tõesti ülinunnu. Mina vist enam beebilõhna oma peres nuusutada ei saa, aga sul võib neid veel X+1 tükki juurde tulla :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise loodan ka, sest kahel veel ei ole ja vaevalt mu vanema poja pere ühe lapsega jääb. Eks ma kutsun siis sind ka nuusutama.Vanem lapselaps ka juba päris suur ning kaugel see aeg kui vanavanaemakski võib saada. :D

      Kustuta