reede, 3. november 2017


Lihtsalt ei ole võimalik.


Sain eile õhtul kõne võõralt numbrilt.
Reeglina ma võõrastele kõnedele ei vasta ja kuna aeg oli ka päris hiline, siis mõtlesin, et ma ei tee väljagi. Mees  arvas, et kuna tegu on eesti numbriga, siis võin ikka vastata.
Uudishimu saigi võitu.
Helistajaks oli viisakas tädi Emorist, kes küsis mind  lausa nimeliselt ja teatas, et tema teeb Tallinna Vee tellimusel küsitlust vee kvaliteedist.
Lubas lahkelt, et üle 10 minuti mind ei tülita.
Mulle meenus kohe, et mõned aastad tagasi vastasin samale küsitlusele ja viimane küsimus oli mis linnaosas ma elan.
Minu vastuse peale vabandas tädi ette ja taha ning  teatas siis, et kahjuks on selle linnaosa vastuste limiit juba täis.
Igaks juhuks rääkisin tädile selle juhtumi ära ja ta küsis minult, et kas ma elan endiselt samas linnaosas.
Jaatava vastuse peale sain järjekordse üllatuse osaliseks. Kahjuks on meil selle linnaosa küsitluste arv juba täis.
Tule taevas appi.
Kas ei oleks siis mõtekam alustada juba küsimusega, et kus linnaosas te elate?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar