kolmapäev, 3. aprill 2019

Inimeses peab kõik ilus olema.

Võin kihla vedada, et leian oma sokkide kastist kõigile oma sajale kleidile toon-toonis  sokid kõrvale.
Ilmselt tuleks mul käed kinni siduda, sest ma saan ise ka aru, et seda kõike on liiga palju, aga ma ei kujuta ka ette, et istuksin õhtuti teleka ees käed süles.
Olen sadu paare ära kinkinud, vanadekodudele annetanud,sõpradele jaganud  ja maha müünud, aga iga päev lisandub jälle mõni paar. Lõngapoe uksele peaks mulle keelumärgi   välja panema, sest ükskõik, mis linna me sõidame, jääb mulle esimesena  teele ette lõngapood.
Sealt tühjade kätega välja tulemine oleks  ilmselt ime. Nagu nüüdki. Läksime tegelikult vaipa ostma, aga ma leidsin sealt nurgast jälle lõngavihid ja teadagi kuidas läks. Vaip ise on muidugi mõnus ja pehme. Naljakas on kuidas meie siiami kass sellele astudes jalgu kõrgele tõstab ja küüsi teritada ei julge


Me keegi pole asendamatud, aga vahel läheb lihtsalt meelest ära ja siis paned viimase mängu  ning ja sellel on omad tagajärjed.
Mõnikord peab südame kõvaks tegema, et kohusetunne, südametunnistus nurka heita ja ka endale mõelda.
Olen elus palju rabelenud ja tööd teinud ning  nüüd tunnen, et on aeg ka iseendale mõelda.
Mulle on meeldinud nautida hetki, mis on tillukesed, kuid ometigi unustamatud.Tore on koos naerda ja teada, et oled kohe mu kõrval. Vahel on naljakas jagada isegi lapsikuna tunduvaid mõtteid. Muidugi saaksin ma ka üksinda hakkama, aga kas ma seda sooviksin on iseasi. Mulle on alati meeldinud olla oluline.
Väljas on ilus. Kevadlilled õitsevad.
Esimesed liblikad ja mesilased on asunud oma toimetustele. Igaühe sisetunne ütleb ise kus olles või mida tehes tunned sa ennast hästi ja õnnelikuna.

  













7 kommentaari:

  1. Armas Neiu Ärevil! Ma tõesti ei saa aru, mis sa selle kirjatükiga meile öelda tahad. Kas seda, et sul on sokikudumise sõltuvushaigus ja sa vajad ravi? Või siis ootad kiitust selle eest, et sa oled nii tubli naine, kes ühtki hetke teleka ees ei veeda ilma midagi asjalikku tegemata, (isegi kui su näputööd kellelegi vaja pole).

    allikene, mi nu elukogenud inimese nõuanne sulle oleks see, et hangi omale üks pahe. Siis on tühi aeg su elus täidetud võitlusega pahest loobumisega ja midagi muud pole vaja. Pahed ei anna kunagi alla ja sul pole enam kunagi igav :P

    VastaKustuta
  2. Ma ei mõelnud mitte midagi.Kiitust ma kindlasti ei oota, sest kudumine on nii lihtne tegevus ja seda oskavad ning sellega tegelevad ilmsed pooled naistest. Pealegi oled sina selles minu sõltuvuses ka ikka omajagu "süüdi".Kes käskis oma lõnga ülejäägid mulle tuua? :D
    Meie vanuses endale pahe otsida on vist päris keeruline. Arvan, et olen selles eas, et juba võib kõike ja ei pea kellelegi aru andma.Igav mul ka pole, sest leian endale alati tegevust.Isegi siis, kui ma pool aastat kodus olin polnud mul igav.

    VastaKustuta
  3. Lisaks oma pahedega võitlemisele olen minagi mõelnud pikkade pimedate talveõhtute täiteks hakata kudumisega tegelema, aga siiani pole see kavatsus hoogu sisse saanud. Järgmisel sügisel proovin uuesti. Ja lõngu jäi ka mulle endale veel ülearugi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vaata, et sind siis sama saatus ei taba nagu mind.Mul pole ausalt vahet kas on suvi või talv.Kui ikka tahtmine tuleb, siis võtan vardad kätte. Õnneks pole ma neid kaasa vedanud kui me oleme oma sõitudel käinud. Nii palju suudan ikka vahet pidada.
      Eks see teine sõltuvus on mu rattasõit.Sellest ei saa ka ei üle ega ümber.

      Kustuta
  4. Kui sa kuulutad kudumise paheks, on kohe, millega võidelda. Sokid on toredad, ilusad. Telliks kohe endale ka mitu paari, kui neid kusagil kanda oleks. Linnakorter nii soe ja saabaste sisse ka ei pane. Häda kohe! Kui ma eelmises kohas elasin, olid talvel põrandad nii külmad, et ilma villase sokita üldse ei saanud. Aga lilled on ka väga ilusad sul!

    VastaKustuta
  5. Mina tänan. Lilli tuleb iga päevaga juurde ja on mille üle rõõmustada. Tulbid on muist juba nii suured, et õienupud hakkavad välja tulema.
    Mina olen sokkidega nii harjunud, et kannan neid toas sussi asemel. Kui kipsis olin, siis olid soki terve suve jalas. Mäletan oma vanaema ka, kes kogu aeg kudus ja isegi õues murul sokkidega käis. Kui isa talle ükskord ütles, et pane ikka kalossid ka otsa, siis vanaema vastas, et ei pane, ise koon ka neid.

    VastaKustuta
  6. Mina, naised, võin teid pahede nimekirja koostamisega alati ja omakasupüüdmatult aidata!

    VastaKustuta