neljapäev, 18. juuli 2024

Minu pere.

Minu pisike pere sai täna öösel endale uue liikme. Meid on nüüd  18.Ootasime teda  mitu päeva, aga tema ei olnud veel valmis  siia ilma tulema Nüüd lõpuks on  ta siin ja meile kõigile rõõmuks. Sündis pisike tüdruk. Mul on  7 lapselast ja 1 lapselapselaps. Tüdrukuid on 5 ja poisse on 3. Olen väga uhke oma pere üle.


 

10 kommentaari:

  1. Kokku kolmkümmend kuus jalga :) Õnnitlen!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina tänan. Loodan, et mõned jalakesed jõuan veel ära oodata

      Kustuta
  2. Vastused
    1. Rõõmu jagub täiega. Mis võiks veel rohkem rõõmu tuua kui teadmine, et minu perel läheb hästi

      Kustuta
  3. Palju õnne! Imeline pere sul tõesti.

    VastaKustuta
  4. Kutsun üles titevarbaid niisutama, millalgi tuleval nädalal (mitte nädalavahetusel). Võtke ettepanekust kinni ja kohtumispaika loomulikult ei tohi muuta:)

    VastaKustuta