esmaspäev, 1. juuli 2024

Tahan oma suve tagasi.

 Kõigil on omad kiiksud. Minu jaoks on tähtsad 2 asja. Muidugi on neid veel kuhjaga, aga täna tunnen nii. Esiteks kohv peab alati olema tuline, värske, must ja kange ning suvi peab olema kuum ja päikseline.

Mul oli kunagi tööl paariline, kes tegi endale hommikul tassi kohvi ja jõi seda siis õhtuni välja. Ma ei saanud aru kuidas ta seda suudab. Seisnud kohvi lõhn oli juba vastik, aga ta väitis, et talle meeldib nii.

Saan aru, et paljud ei tunne ennast hästi palavuses, aga minul on vastupidi. Mul on siis nii palju energiat ja tahtmist toimetada ning tegutseda. Tänane ilm on minu jaoks täiesti mõttetu . Sajaks siis vähemalt vihmagi. Oleks niigi  palju  kasu. Mu kassid muidugi tunnevad  ennast jahedama ilmaga paremini, sest proovi ise suvel kasukaga olla. Tegelikult on mu majal ka üks väga hea omadus. Alumine korrus püsib suvel kaua aega mõnualt jahe. Teise korruse kohta seda  öelda ei saa, aga mul on valikut. Algamas on mu lemmikute liiliate aeg





4 kommentaari:

  1. Suvi pole ju veel läbi. Küllap on troopikakuumust tulemas. Mulle meeldib, et vahepeal laseb hingata ja toas molutada. Mul nimelt on korter väga kuum. Liiliad on kaunitarid.

    VastaKustuta
  2. Mina olen see, kes kuumust ei talu. Tänane ilm sobib mulle täiesti. Vihma võiks ka tulla, aga ma täna pritsisin oma liiliaid. Niiet parem kui ei saja. Mul pole seda kunagi varem olnud, aga sel aastal kimbutab mu liiliaid hahkhallitus. Algul oli see paari varre peal, nüüd muudkui laieneb. lugesin siis liiliagruppidest, et Previcuriga pritsimine aitab. No loodame. Jube kahju oleks õiteilust sel aastal ilma jääda.

    VastaKustuta
  3. Ma küsin siin ühe liilia-alase küsimuse. Ma sain ühel kokkutulekul kingiks õitseva liilia potis. Nüüd on ära õitsenud. Kas ma peaks ta maha istutama? Millal, kas oodata sügiseni?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Spetsialistid soovitavad maha istutada augusti keskel või septembris. Põhiline on, et ta jõuaks enne külmasid juurduda ja sibul ei tohiks olla ära kuivanud. Mina isiklikult olen istutanud ka varem ja on kenasti kasvama jäänud. Olen peale ära õitsemist lõiganud õitsenud kroonlehed küljest ära ja aeda istutanud. Sellel aastal on mu mõlemad potiliiliad peenras õisi täis.

      Kustuta