teisipäev, 24. september 2024

Septembris ei koo.

 Nii ma vähemalt lootsin oma sokkide kogust vaadates, aga kudumine on nii hea rahustav tegevus ning teraapia ja mida sa muud ikka haiguslehel olles väga teed.  

See pole muidugi veel kõik. Eelmiste kolme kuu omad on kenasti ära pakitud. Õnneks tuleb kohe õpetajate päev ja mu töökaaslased, kellest paljud armastavad villaseid sokke on juba ootusärevuses, sest lubasin kõigile uue õppeaasta alguseks ühe paari kinkida 

Ise olen suve läbi sokke kandnud. Minu lemmikilmad olid mais ja juuli, mis tavaliselt on kõige soojem olnud, ei vastanud minu ootustele. Oligi hea võimalus oma tagavarasid käiku lasta. Mul ongi kaks kõige suuremat nõrkust. Need on kleidid ja kudumine. Naeran ise, et ühel korralikul tütarlapsel peab iga kleidi juurde olema paar ka sobivaid sokke. Inimeses peab ometigi  kõik ilus olema.


3 kommentaari:

  1. Me oleme ühes paadis - ma ka septembris ei koo! Ega ka oktoobris, rääkimata novembrist.

    VastaKustuta
  2. No siis sul veab, aga mina ei luba midagi. ei oktoobri ,novembri ega ka detsembri kohta. Kui lapsed mind vahepeal muidugi ravile ei saada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mind saadaks naine ja lapsed ravile, kui ma oktoobris kuduma hakkaks!

      Kustuta