kolmapäev, 26. mai 2010


Minu esimene katsetus.
.
Olen  kogu oma julguse kokku võtnud ja alustanud millegi täiesti uuega oma elus.elus. Loomulikult sai plikapõlves salaja päevikuid peetud. Sinna oli hea oma esimese armastuse magusad õhkamised ära pihtida. Muidugi kõigele lisaks veel need  tüdrukutel salmikud, mis anti käest kätte ja esilehel oli kindlasti armsad sõbrad olge head...
Igasuguseid asju on elus katsetatud. Alati on millegi  jaoks esimene kord. Usun, et see teine kord on juba palju lihtsam. See siin on nagu sissejuhatus. Loomulikult ma veel ei tea millega see lõppeb ja kas üldse oskangi midagi sellist kirja panna, mida oleks ka hiljem hea lugeda, aga julge pealehakkamine on alati pool võitu. Usun, et mu elus on ka selliseid asju, mida ma tahaksin teiega  jagada.
Blogi nimi on ühest kunagisest teatrietendusest, mida ma käisin just siis vaatamas kui olingi esimest korda armunud. Millegipärast on etenduse sisu peast kadunud ja mul pole enam õrna aimugi, millest see rääkis.

8 kommentaari:

  1. Julgus on pool võitu !

    Enamus siinseid kirjutajaid on nooruses päevikut pidanud. Oled õigel teel.

    VastaKustuta
  2. Tänan sind.See oli mulle suur tunnustus ja innustus.

    VastaKustuta
  3. Oi, kenade kommentaaride kirjutaja tuli nagu udust välja!
    Teretulemast!

    VastaKustuta
  4. Tänan,et Te mind nii kenasti vastu võtate.Eks mina ka ju üritan ja proovin leida kohta oma elus.Esimesed katsed on muidugi natuke äpud ,aga küll ma arenen ja kasvan koos Teiega.Tahtejõudu ja ja püsivust eesmärgini jõuda mul jätkub ,samuti ka naiselikku jonnakust ja kangekaelsust.

    VastaKustuta
  5. Me kõik oleme alustanud kobamisi ja katsetades. Sinu areng on küll kiire olnud - juba oskad pilte üles panna ja puha.
    Jõudu ja edu blogimisel ja muidu ka!

    VastaKustuta
  6. Tänan ,eks ma proovin ja katsetan jah ja läheb untsu ka.Nõu ei ole ka kellegilt küsida sest minu lapsed pole blogidega tuttavad ja ei tea nendest midagi.

    VastaKustuta
  7. Kõige paremat nõu saad nüüd ja edaspidi kaasblogijailt. Ei ole sõbralikumat ja abivalmimat seltskonda kui blogisõbrad. Muudkui küsi, kui midagi teada tahad.

    VastaKustuta
  8. Sain juba siis aru ,et siin on sõbralik rahvas ,kui alles kommenteerima asusin ja ma olen siin väga hästi ennast tundnud.Edaspidi küsin kindlasti ja tänud juba ette.

    VastaKustuta