kolmapäev, 23. juuni 2010





Sellel aastal siis sedamoodi...

Neljapäev 24 juuni 20010 01.42

Nädal aega täitsin korralikult arsti korraldusi. Võtsin rohtu ,ei kihutanud rattal 100-ga vaid ainult 95-ga.Kaua võib.Jaanipäeval ju peab lõpuks natuke vaheldust saama.
Pealegi ütles Ivan Orav ,et kes jaanipäeval kodus istub on tibla.Kutsuti küll mitmele poole,aga mul oli sadamiljon ülesannet.Vanem poeg sõitis Hiiumaale ja jättis mulle oma maja koos kassiga.Käingi siis 2 korda päevas kassi toitmas ja sügamas. Naabrid sõitsid ka suveks minema ja mina olen nüüd Naabri Valve.Hea ,et veel Gripi Laine või Sauna Leili ei pea olema.Siis kisuks küll asi jamaks.
Tegelikult jäi mul hoopis rattasõidust jutt pooleli.Kuna kodus istumisest ja arsti korraldustest sai selleks korraks küll ,siis tõingi oma ratta garaazist välja ja seadsin ennast sadulasse.Esimese õhinaga mõtlesin kuhu minna.Kuna on tulemas blogijate kokkutulek ,siis mõtlesin ,et lähen kaen kas konn on juba Rahumäe jaamast valged triibud Alfredi pubini vedanud.Mina ei näinud küll midagi ,aga eks aega on ju ka veel.
Järgmisena põrutasin Harku metsa.Jaanipäeval peab ju minema sõnajalaõit otsima.Sõnalalgu oli ju küll ,aga ühtegi õit ei leidnud kahjuks.Äkki polnud mul lihtsalt õiget kaaslast kaasas ja sellepärast ei näinudki.Metsas on tegelikult hea rahulik olla .Natuke kõhe ja salapärane ka.Täna veel eriti sest taevast vaatas vastu suur ümmargune täiskuu.Tükike oli siiski ikka puudu.
Kui koju hakkasin jõudma ,siis jooksis üle tee valge kass.Must kass pidi õnnetust tooma ,aga kas valge kass toob õnne.
Ja lõpetuseks ütlen nagu polkovniku lesk:"Arstid ei tea midagi".Rattasõit on igatahes mõnus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar