neljapäev, 28. oktoober 2010









See oli 15 aasta eest.



Neljapäev 28 oktoober 2010 17.26


Uskumatu ,kuidas aeg lendab.Minu väike daddy girl sai juba 15 aastaseks.Natuke kurb on ja kahju ka ,et pesamuna nii kiiresti kasvab ,aga ega aega ei saa peatada.
Sellel korral otsustas ta sünnipäeva kodus pidada.Ruumipuudust meil ju pole ja kurje naabreid ei pea ka kartma.Külaliste arvuks saigi sama palju kui vanust.
Vendadele tehti varakult selgeks ,et väga teretulnud nad sellel päeval pole. Minule otseselt mõista ei antud ,aga tark inimene saab ise aru ja ega ma väga ei kippunudki 2 päeva koos teismelistega veetma.
Enne minekut nägin veel ,kuidas klassivennad tulid suure kimbu roosidega ja minu laps sai kuumad kallid.See pilt jäigi mul silmade ette,kui astusin pimedasse sügisesse.Millegipärast hakkas mul kurb.
Oma 15 aastast sünnipäeva mäletan päris hästi.See oligi esimene sünnipäev ,kuhu olin kutsunud ka poisid.15 eluaasta sai minu elus pöördepunktiks ,kus lapsepõlvega sai hüvasti jäetud ja algas tõsisem elu.Sellel aastal tuli minu ellu ka esimene armastus ,mis jäigi viimaseks tõeliseks.
Mäletan ,et ema istus magamistoas ja kudus sokke.Ei teagi kui palju ta neid sellel ööl valmis kudus .Küllap ta oli ikka päris ärevil.Salaja sai ka natuke veini proovitud.Siis oli see hea "pillimehe" vein.Küllap oli see poiste poolt kaasa toodud sest minu emal olid oma kindlad kasvatuse printsiibid.Aga sünnipäev oli vahva ja rahumeelne.Ema süda jäi igatahes rahule.
Teisel päeval koju jõudes õnneks kahjustusi ei hakanud silma.Enam -vähem oli kõik koristatud ka ,ainult mõned külalised olid veel kohapeal.Külmutuskapp oli küll nii tühjaks söödud ,et isegi hiired oleksid nälga jäänud.Tundub ,et söögid said ülearu maitsvad.

Pildil on minu pesamuna umbes pool tundi vana.Mina polnud siis veel palatisse jõudnudki ja isa küsis alati ,kellega ta veetis oma esimesed tunnid.Sellest oligi nende vahel eriline side.





3 kommentaari:

  1. Õnne minugi poolt.
    Aeg läheb kiiresti.

    VastaKustuta
  2. Aitähh.Usun ,et ta on õnnelik sest tal on suured vennad ja suur õde ja pere pesamuna on alati hea olla.Mina olin oma peres ka ja mul oli väga õnnelik lapsepõlv.Olin isa -ema silmatera ,kuigi ega neil minuga väga kerge polnud.Polnud niisugust puud ,ega aeda ,kus ma ronimas ei käinud ja eks ma ikka kaklesin ka parajalt.Just 15 aastaselt saigi minust malbe ja rahumeelne piiga.

    VastaKustuta