teisipäev, 29. november 2016


Talveromantika.


Mulle meeldib praegune ajajärk.
Iga päev midagi uut ja põnevat, pidevalt sündmuste keerises ning meelepärast tegevust jätkub terveks päevaks.
Pealegi veel see "suur saladus", mis praegu vargsi mööda maja hiilib, mis kõiki tegutsema ja sosistama paneb ning  kõikidele  hea tuju teeb. Varsti, varsti on see avalik ja ma kujutan juba ette, et see on üks vahva ja meeldejääv päev ja ka meie oleme pisut sellega seotud ning midagi endast ka jäädvustanud igaveseks ajalukku, et oli kord...
Eile käisime lastega Nõmme Rahu kirikus.
Mina külastasin seda  esimest korda ja väga huvitav oli vaadata puidust seintega kirikut. Selline armas ja hubane.
Väga ilus kirik, mis on 1931 aastast säilinud muutusteta ja on ka ajaloomälestis.

Kuna täna pole mul trennipäeva ja täitsa vaba õhtupoolik, siis käisime hoopis kinos.
Peale jäi mehe valik.
Minu jaoks oli "Saabumine" pisut liiga ulmeline ja selline poiste film, aga eks ma pean vahel kompromisse ka tegema, sest viimase aja kinovalik on olnud just minu maitse ja mina olen ka filmid valinud.
Mulle meeldivad psühholoogilised perefilmid  kus peab kaasa mõtlema ja loo lahendus tuleb viimastel minutitel ning  sugugi mitte selline nagu oled arvanud.

Pärast kino läksime muidugi jälle meie lemmikkohta sööma.
Tundub, et varsti peame seda pubi juba päris omaks hakkama pidama, sest teenindajad tunnevad meid juba nägupidi ja tervitavad  ukselt.
 Enamasti on ka meie nurgalaud vaba,



Loodan, et tänase päeva 5 roosi tunnevad ennast minu kummutil väga hästi ja rõõmustavad mind veel pikka aega.

1 kommentaar:

  1. Tore päev oli sul siiski ja mis siis, et pole lund, kuusk teeb selle jõulumeeleolu ikkagi .. Tõesti tore kirik. Mulle ka hullult meeldib see detsembrikuu ... Võiks olla kohe mitu kuud järjest detsember , kuigi on pime aga kui palju jõulutulesid on igal pool ja meeleolu kõrgel ja D vitamiini saab purgist ikka juurde võetud

    VastaKustuta