teisipäev, 9. november 2010




Kes ma siis olen?



Teisipäev 09 november 2010 13.27


Palusin oma kõige targemal pojal timmida mu ratta pidureid.Selle soovi peale arvas mu tarkurist poeg,et küll sellega on aega-rattahooaeg ju läbi.Siis vaatas ta mulle otsa ja teatas:"Vabandust,unustasin ju ,et Sinu puhul pole tegemist tavalise naiseliku naisega. Tänavatel ju niikuinii kiilasjää ja normaalsed inimesed ei sõida juba ammu rattaga, milleks Sul siis neid pidureidki enam vaja.Kasu ju nendest pole."
See lause panigi mind juurdlema ,milline ma siis tegelikult olen.
Mulle meeldib kiirus , põnevus ,jäärada ,õudukad.Ei püüa ennast meestega samastada ,aga võin lõhkuda puid, kuid samas ka pitsi heegeldada ,kududa ja õmmelda.
Võin katuselt lund maha ajada ,aga mulle meeldib ka küpsetada,koristada.
Olen oma arust iseseisev ja sõltumatu, kuid samas ka abitu.
Võin tööriided selga panna ja saunalõõre puhastama minna ,kuid samas armastan ka kõrgeid kontsasid ja seelikuid.Muidugi oskan ka ripsmeid volksatada.
Vahel võin käituda mõtlematult ja olla jäärapäine , kuid samas võin endast kõik anda ,et mu lähedastel oleks hea ja turvaline.(Nii ,minu armas ,kallis sõber,võin seda siin tunnistada,kuigi Sa seda vist ei usu.)
Püüan olla tugev ,aga tegelikult olen ma väga haavatav.Ebaõnnestumisi võtan väga südamesse ja tõmbun endasse.
1 lilleõiega on võimalik mind heldima panna ja mu süda sulatada.
Ja loomulikult armastan ma oma lapsi ning ülekõige ikkagi MEEST.
No kes ma siis ometigi olen?

2 kommentaari:

  1. Täiesti tavaline normaalne Eesti naine oled :)

    VastaKustuta
  2. Ausalt või.Ja mina muudkui juurdlen ja juurdlen...No natuke ummamuudu vist ikka ka,aga ega lasteaias päris normaalsed vist ei suudaks töötada nii pikalt nagu mina ja veel nautida ka oma tööd.D

    VastaKustuta