reede, 23. detsember 2016


Jõulutunnet oodates.



Tänasega sai kiire otsa ja nüüd võib pisut tempot alla lasta.
Ausalt öeldes on see  minu puhul päris keeruline, sest mulle ei meeldi  käed rüpes istuda. Tahan alati olla sündmuste keerises  ja nii hea tunne on kui on mida oodata ning siis ennast proovile panna.
Lasteaia jõulupidu oli  armas ja kõik meie nupsikud olid väga tublid ning  julged. Jõulusalmid olid kõigil selgeks õpitud ja näidend läks ka väga kenasti. Usun, et vanemad jäid   rahule, Jõulunäidend  oli väga naljakas ja see oli ka meie esimene suurim  katsetus. Nagu öeldud läks kõik väga hästi ja algus on tehtud.
Kuusk leidis tee meie koju ja  maja ise on kapsalõhnaline. Hoolimata sellest, et väljas sajab vihma, on ikkagi juba see õige tunne sees. Veel natuke ja siis tuleb kogu pere kokku nagu igal aastal.
Esimesed jõulukingitused  on ka käes. Nendest suurimad, mis mulle väga rõõmu teevad on 2 kontserti Lauluväljakul. Esimene Rammstein juunis ja teine loomulikult We love the 90 s.3 päeva pass.
Selle aasta omaga jäin väga rahule ja juba siis mõtlesime, et kindlasti tuleme ka järgmisel aastal. Nüüd pole enam taganemisteed.

Jõulutervitused ja head soovid kõikidele minu sõpradele, kes te mu kunagi siin nii soojalt vastu võtsite ning  olete siiamaani olemas.

Kell tasa tornist kesköötundi teatab,
mustmiljon tähte särama siis lööb.
Sa seisata-aeg korraks peata
ja tunne südames, et käes on jõuluöö.
Sa süüta oma käega kuusel küünlad
ning usu homsesse-kõik päevad õnne täis.
Hetk minevikust proovi kinni püüda,
mis sulle õnne tõi või kaunis näis.
Ja salasoovid sosista sa tuulde
ning otsi üles oma hoburaud,
üks suudlus kingi salaja sa suule
ja sule jõuluuneks oma silmalaud.




Tervitused ka minu uuele sõbrale. Armas, et sa minu pärast nii muretsed. See laul on sulle. Jõulude ajal peaks ikka rõõmus olema. :D

8 kommentaari:

  1. Kauneid pühi teie perele! Su optimism ja positiivsus on tohutu inspireeriv!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lasteaias ilmselt ei saakski muidu ja eks ma võtan seda tööd ja head tuju ikka ka koju kaasa. Kui oma isiklikel lastel läheb hästi, kui tervis on korras ja saad tegeleda just sellega, mida tahad ja mis sulle meeldib, siis pole virisemiseks ja torisemiseks mingit põhjust ja kas see üldse aitakski.Pealegi on järgmise aasta alguses veel üks suursündmus mida oodata ja olen täitsa elevil.
      Pärnusse ka ilusaid pühi ja ma ikka käin vahel su blogis, et äkki... aga ootame veel.Jõulude ajal on ennegi imesid juhtunud.

      Kustuta
  2. Sinu pärast kõik algaski ja selles kõiges saan süüdistada ainult sind kallis konn. :D Aga ega ma ei kahetse oma elus mitte midagi.Ma usun, et et mul on elus väga hästi läinud ja palju ilusat on veel ees mida oodata.
    Ja nüüd siis jõule tähistama. Mis sest, et vihma sajab endiselt ja tuul on väga tugev, aga kui hinges on jõulurahu ja süda sees hõiskab, siis on ju kõik hästi.

    VastaKustuta
  3. Selle aasta lõpus ka tahan sulle öelda aitäh, et oled olemas minu blogimaailmas ... Sa oled väga vahva ja tubli . Edu ja kõike head edaspidiseks ja tervist ! Head vana aasta lõppu ja õnnelikku uut aastat !

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Sind soojade sõnade eest. Sina ise oled alati optimistlik ja suure südamega.Sellepärast inimesed sind loevadki ja Sul on palju sõpru, kes sinust hoolivad. Muidugi ka su armas ja vaikne mees. :D Ilusat aasta lõppu teile.

      Kustuta
  4. Jõulud said läbi ja sel ajal polnud mul mahti blogidesse piiluda. Aga häid asju võib ju alati soovida, eks ;) Soovin sulle head vana-aasta lõppu ja uueks aastaks ikka jätkuvat elurõõmu ja toredaid inimesi su ellu!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Bianka. mul on hea meel, et meie tutvus algaski just sealt Alfredi pubi blogkokkutulekult ja nüüd oleme sõbrad juba aastaid.
      Sulle ka palju ilusaid hetki uuel aastal ja et ikka õnn õitseks teie eluteel.Sa oled väga tubli. Mina ei tea kas mina oleksin sellega hakkama saanud. Natuke kahtlen, aga tegelikult on kõik meie endi kätes.Ilusat aasta lõppu.

      Kustuta