teisipäev, 6. detsember 2016


Sokiteraapia.

Minu kolmas hobi on kudumine.
Arvan, et aasta jooksul koon  valmis vähemalt 100 paari sokke ja kindaid. Võib-olla isegi rohkem, sest arvet pean ainult nende üle, mis Haapsalu käsitööpoodi müügile lähevad. Suurema osa kingin ära või annetan kuskile.
Vahel on  küll selline tunne, et väikeses Haapsalu linnakeses kannavad  pooled minu kootud esemeid sest olen  sinna saatnud juba päris palju aastaid.
Millegipärast ostetakse sokke kõige rohkem just septembris, kuigi võiks arvata, et detsember on jõulukuu ja siis läheks kõige rohkem vaja.






2 kommentaari:

  1. appikene - küll sul on ilusad sokid. Nii tubli ... Nii kaunisti tehtud .. Kadestan kohe .... Jõudu ja jaksu sulle Reedakene

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sina kood ju ka väga kenasti ja kõik sinu sõbrannad said uued sokid. Minu need sokid on ka endale juba omanikud leidnud, aga mul on juba sama palju uusi tehtud.
      Täna just lähevad uued sokid Haaspsallu käsitööpoodi müügile.

      Kustuta