esmaspäev, 1. jaanuar 2018


Head uut.

Luban, et minust  ei saa uuel aastal uut inimest, aga ma püüan vähemalt kõike paremini teha.

Eelmise aasta kõik halvad emotsioonid jätan sinna ukse taha ja endaga kaasa luban ainult need hetked, mis on südame soojaks teinud.
Luban, et ma ei muretse enam nii palju. 
Ei võta enam kõike nii südamesse.
Naeratan rohkem.

Soovin, et ka teie unistused saaksid teoks ja rahulolu oleks hinges.
Armsad sõbrad  hoidke üksteist ja olge õnnelikud, sest kui teie olete õnnelikud, siis on ka kõik teised, kes on teie kõrval rõõmsad ja õnnelikud.

7 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Aitäh Emmeliina.Lugesin just Sinu blogi ka ja tea, et olen alati Sinu lugeja. See, et ma ei kirjuta midagi kommentaaridesse ei tähenda,et ma poleks sellest huvitatud.Ma mõistan Sind täiega ja hoian Sulle alati pöialt.Ilusat uut.

      Kustuta
  2. Vaat siis.
    Loeme jah vastakuti, ühe ala inimesed ju, eks see ühendab. kommentaarid ongi ilmselt tavalugudel ületähtsustatud.
    Aitäh heade sõnade eest!

    VastaKustuta
  3. Jess boss naeratame ja ikka züdamest

    VastaKustuta