teisipäev, 22. veebruar 2011


Minu romantiline mees.

Kolmapäev 23 veebruar 2011.

Olen hommikuti alati enne kella virk ja kraps hoolimata sellest, mis kell magama lähen. Täna ma isegi ei kuulnud kui mu mees vaikselt mu kõrvalt kadus. Ärkasin alles kohvilõhna peale. Tundsin, et mu organism alles magas ja söögiaeg polnud veel kaugeltki käes. Kohvitassi võtsin ikkagi vastu ja asusin hommikuprogrammi kuulama. Saatejuht rääkis kuidas ta eile oli oma naisega väljas romantilisel õhtusöögil käinud. Tegin oma mehele samuti leebes vormis vihjeid, et ma pole ka ammu väljas söömas käinud. Mees oli valmis mulle kohe eilse kana sooja panema, et ma saaksin väljas süüa. " Sellise külmaga mina õues ei söö" teatas ta mulle resoluutselt. Aitäh, armas mees! Lisaks selgus veel, et kell oli alles 6. Mind oli tund aega varem üles aetud. Nüüd sain aru küll miks mul veel isu polnud.
Ilusat saabuvat romantilist Vabariigi 93 aastapäeva teilegi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar