laupäev, 26. veebruar 2011


Uus algus.

Laupäev 26 veebruar 2011.

Tunnen juba tükk aega südames kripeldamist. Mis muud, kui kevad trügib sinna vägisi sisse ja minu suur armastus jalgratas tahab vägisi oma selle aastast hooaega alustada. Päikest täna küll pole, aga selle eest ainult 5 kraadi külma. Paras aeg alustamiseks ja teeoludega tutvumiseks. Hea testida millised on teeolud siin Nõmme vahel. Valimised ju tulemas.
Loomulikult võtsin suuna Nõmme turu poole ja sattusin just SDE propaganda ohvriks. Käis suur nänni jagamine ja inimestele pakuti teed ja kringlit. Isegi Nõmme linnaosa vanem Rainer Vakra oli karkudega kohal. Ulatas mulle rohelise turukoti. Tänasin viisakalt ja vastasin, et see ei sobi kuidagi täna minu garderoobi juurde aksessuaariks. Nimelt olen täna lilla. Pealegi pole mind kerge ära osta. Valin just selle erakonna, keda tahan ja käsu peale ei tee ma ammugi midagi.
Koju jõudsin ikka tervete kontidega ja reipas tujus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar