laupäev, 23. detsember 2017


Jõulud.

Teate mu armsad-mul on jõulupuhkus.
Mitte, et mulle ei meeldiks tööl käia, aga vahepeal on hea jälle aeg pisut maha võtta ja koduste toimetustega tegeleda. Seda enam, et igaks päevaks  on mingi üritus või tegevus plaanitud.
Meie jõulupidu oli muidugi vahva ja armas.
Väikesed 2-3 aastased olid nii püüdlikud ja kohusetundlikud.
Kõik tantsud ja laulud tuli ära tantsida ja laulda. Mis sest, et vahepeal sai juba muusika otsa, aga kõik õpitud liigutused tuli ju ära teha. Seda oli väga armas vaadata ja kindlasti jääb see pidu veel kauaks südamesse.
Täna siis õhtu koos perega ja kindlasti on see väga tore hoolimata sellest, et väljas puhub nii kõva tuul, et mu jõulutuled kiiguvad tulede vilkudes tuulega kaasa.

2 kommentaari:

  1. Tegid droonifoto?
    Kas jõuluvana ikka tuleb, oled hea laps olnud?:)

    VastaKustuta
  2. Mul juba mitu jõuluvana käinud ja kinkide järgi olen ikka tõesti jube hea laps.Päkapikk tõi isegi kommi sussi sisse.Õhtul tuleb jälle jõuluvana ja homme ka.Pealegi mul puhkus. Küll see elu on ikka ilus. :D
    Mulle ka meeldib see pilt. Armastan katustel kolada.

    VastaKustuta