reede, 23. juuli 2010

Juba 30 aastat.
kolmapäev 23.juuli 20010 13.57

Alles see oli kui ootasin
oma esiklast ja täna 16.05 möödub sellest juba 30 aastat.Uskumatu .Enda meelest oleks justkui veel noor -no see 45 ikkagi jätkuvalt ,aga laste peale vaadates ei saa ennast kuidagi petta. Sinuga on mul vedanud -täpselt nagu kõigi mu lastegagi ,aga oled ikka mu esimene.Paljudes asjades teed oma vendadelegi silmad ette.Eks Sa oled pärinud oma isa kuldsed käed ja minu jonnakuse elus hakkama saada.Polegi tegelikult palju neid asju ,millega Sa oled hätta jäänud.Poisidki küsivad Sinult nõu.Endast ma ei hakka rääkimagi. Ole sama tubli ja tunne rõõmu oma toredadast perest ja ilusast kodust.
See on uskumatu ,mida Sa oled lühikese ajaga seal teinud.Tegelikult on ju seal kaugel metsade taga ja metsloomade keskel täielik rahu ja vaikus.Sinu juurde sõites satuks nagu teise maailma.Ma ei usu hästi veel isegi ,et üks Tallinnas sündinud ja kasvanud tüdruk leiab oma kodu nii üksildases paigas ja on õnnelik .Seal Sa saad ilmselt kõiki oma fantaasiaid ja oskusi ära kasutada ja neid pole sugugi vähe.Ega muidu poleks Su vannituba ajakirjas "Kodu ja aed" ära märgitud.Jah ideid Sul jätkub. Palju õnne Sinu juubelil.









Sinu kõige lähem naaber elab Suure -Lähtru mõisas.
Naabritega on Sul vähemalt vedanud.Talvel aetakse teed lahti ja kevadel käib teehöövel.Vahel mõni busstäis huvilisi ka.









4 kommentaari:

  1. Palju õnne! Nii sünnipäüevalapsele kui ka tema emale. Esimene laps on ikka ja alati see ESIMENE. Kõige tublim, see, kellele ema alati loodab ja kelle järgi pere pesamunad peavad joonduma. :)

    VastaKustuta
  2. Lapse sünni päev on emale ikka väga tähtis. On neid siis üks või mitu. Oled tubli ema, kui nii tubli lapse oled üles kasvatanud.

    VastaKustuta
  3. õnne emmele ja õnne tublile noorele naisele!

    VastaKustuta
  4. Suured tänud kõigile.Olen tõesti uhke oma tütre üle.

    VastaKustuta