pühapäev, 18. juuli 2010





Pühapäev vihmas.

Pühapäev 18 juuli.20010 21.10.

Alustasin hommikul virgalt heki pügamisest.Olen tegelikult mitu päeva väga tubli olnud.Oleks vist ikka päris lõpuni ka jõudnud ,aga

vihm tuli vahele.Kõige kõrgem osa ,seal kus pean taburetile ronima ,jäigi järgmiseks korraks.Vihma üle oli muidugi hea
meel.Kas just nii palju korraga -see on iseküsimus.
Minu plekitöökoda ähvardas jälle uputus.Paekivist kaldtee on väga kena ,aga kõik tänava veed tahavad mööda seda keldrisse voolata ja minu imbkaev ei võta nii palju korraga vastu.Selleks puhuks on mul oma rats.Saunapump tööle ja üleliigne vesi kasvuhoonesse.2 head asja korraga tehtud.Kelder kuiv ja tomatid joodetud.
Teine tähtis töö on vanaemaks olemine.Ega kümne aastase päeva sisustada polegi väga lihtne.Mitu õhtut olen olnud sunnitud õudukaid vaatama.2 aastasega on palju lihtsam.Peaasi kui on autosid ja tööriistu ,siis tuleb kõik ise.Poiss on väga rahul ja õnnelik.
Täna avastasime lauamängud.Oma tööl olen küll lastega neid mänginud ,aga oma vabast ajast ja tahtest ei mäletagi millal.Täitsa tore oli vihmast õhtut nii veeta.Millegipärast kippusin kogu aeg võitma .Sain siis muidugi kommentaari osaliseks:"kellel veab õnnemängus,sellel ei vea armastuses".Vat Sulle siis sähh. Lapse suu ei pidavat valetama.

5 kommentaari:

  1. Oo, lauamängud.....
    Meil oli kunagu isetehtud reis-ümber-maailma-mäng, meeter korda meeter jõupaberile joonistatud ja täring (siiani alles) oli 15X15X15 cmm puukolakas. Mängisin lastega seda kella kaheni öösel ja tõepoolest ei mäleta, kas keegi kunagi oma reisi lõpuni tehtud sai. SEE maailm oli ikka VÄGA suur :D

    VastaKustuta
  2. Minu lapsed tegid kunagi endale Monopoli ja mängisid seda niikaua kui õnnestus päris osta.See oli ju omal ajal päris kallis ja polnud saada ka.Tegelikult on täitsa tore vahel terve perega lauamänge mängida.Kui lapsed olid veel kodus ja nnooremad ,siis mängisime terve perega.Isegi mu mees oli vahel täitsa hasardis.

    VastaKustuta
  3. Meie viimase aja hitt on Scrabble. Aga see nõuab muidugi kirjaoskajaid mängijaid juba :)
    Ja väljenditest on meil käibel "Kel kaardimängus ei vea, see kaotab" :)

    VastaKustuta
  4. Me mängime ka igasugustel pereolemistel lauamänge, täpsemalt Eesti mängu ja aliast. Alati on nii palju põnevust ja nalja. Suvel lihagrilli juures küll ei mängi midagi, ainult sööme mehemoodi.

    VastaKustuta
  5. Poolte lastelastega saaksin siis Scrabblet mängida,pooled peaksid veel natuke kasvama.
    See Teie pere väljend meeldib mulle rohkem.Armastuses võiks ikka alati vedada.
    Alias on vahva mäng.See on uskumatu kuhu laste fantaasia ulatub.Vahel peab aiaaugust mõistatama hakkama.Suvel grilli juures ei saagi mängida ja pealegi on söömine ainuke töö ,mis toidab.

    VastaKustuta