reede, 24. detsember 2010








Meie pere jõulud.

Reede 23.detsember 2010 20.55

Jõululaupäeval kogunevad kõik lapsed minu juurde. See ongi kujunenud meie pere traditsiooniks juba aastaid.Täna oleks üritus aga peaaegu ära jäänud, sest tütrel olid teised plaanid. Poisid tõstsid aga protesti ja mu vanem tütar oli sunnitud oma tegemisi muutma. Küpsetasin siis eile poole ööni, aga tubli ja virk nagu ma olen, tegin seda rõõmuga. Peaasi, et tegevust jätkuks.
Olengi muidu öösiti unetu, nüüd läks aeg kiiremini. Panin jõululaulude plaadi mängima ja nautisin täiega oma tegemisi. Öösiti ongi mul rohkem energiat ja võin suuri asju korda saata.














Millegipärast polnud siiani õiget jõulutunnet veel tulnud. Nüüd tuli koos küpsetamisega see ka. Seda enam, et õhtul oli mul veel üks usin päkapikk ootamatult kuusega ukse taga ja pakkus igati oma abi. Ma alles plaanisin seda ostma minna. Nüüd jäi see käik ka ära.
Meil oli kodune ja armas istumine hoolimata sellest, et sellel aastal polnud meid täis koosseis. Jõuluvana oli kingitused kuuse alla jätnud. Sellegipoolest ei saanud neid ilma salmita kätte.
Naersime pisikest päkapikku, kes oli väga elav ja toimekas. Jagas kinke ja kontrollis, et kõik ikka loevad.
Käisime ka rabas kuumaõhu laternaid taevasse laskmas. Nüüd tegi vanem poeg veel ettepaneku öist vanalinna avastama minna. Polegi ammu seal käinud. Kindlasti saan suure elamuse.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar