laupäev, 11. detsember 2010



Testides ennast jalakäijana.


Laupäev 11 detsember 2010 13.50

Selleks korraks on ilm jälle maha rahunenud. Küllap ta tõmbab nüüd veidike hinge ,et veel suurema tuisu ja tormiga meid silmitsi seisma panna. Lumevarud on mul piisavad ja kujutan ette, kui suureks nad veel siis kasvavad kui meile lõpuks talv ka kohale jõuab.Praegune on ju kõigest sügisene lumi.
Minu jalgrattateed on määramatuks ajaks umbe tuisanud ja
seega otsustasin ennast täna jalakäijana proovile panna.Väike ilus matk Pääskülast Nõmmele. Polnudki peale põlengut uues turuhoones käinud. Annetasin ju oma palgast ka sinna "märkimisväärse" summa ja tahtsin kontrollima minna kas on vähemalt minu nimeline boks avatud.
Teekond Hiiuni oli päris ellujäämiskursus. Jalakäijate raja asemele oli ainult keegi lumeinimene oma suured jäljed jätnud. Üritasin ikka päris püüdlikult nendesse astuda, aga kuna mu seitsmepenikoorma saapad olid 7 mäe ja oru taga lukku pandud, luku võti katki murtud, siis see ei õnnestunud kuidagi. Hullem kui tund aega oma aias lund rookida. Õnneks alates Hiiult olid kõnniteed korralikult puhtaks roogitud.
Omanimelist boksi ma muidugi ei leidnud, aga kõik oli täpselt samasugune nagu enne. Lihahinnad olid üle ootuste soodsad. Jõulud võivad minu peres nüüd küll tulla. Nälga keegi ei jää.Tulgu siis Monika, Klaarika, Annika või Jõuluvana.

P. S Minu aias on avatud tasuta liumägi. Saab päris pika hoo.Ise ka proovisin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar