neljapäev, 9. detsember 2010



Tuisk.


Neljapäev 09 detsember 2010 19.46


Tulin õuest ...lumesadu.
Mulle meeldib tuisk.Tuul ulub ja vingub, lumi keerleb sajas suunas ja ma ei hooli isegi sellest , et olen juba 2 korda käinud seda tõrjumas ning ilmselt tuleb veel minna.Mu majaesine meenutab juba lumehoidlat ja kindlasti pole ta selle kogusega veel pääsenud, sest uut tuleb järjest juurde. Minu rattateed on nüüd tükiks ajaks lume all. Siin ei päästa isegi Pevkuri lubatud talverehvid.
Hommikul oli küll niisugune tunne ,et läheks karu kaissu talveunne. Ainult tahtejõud hoidis püsti, aga tundub ,et koos tuisuga tuli ka mulle elu sisse.
Eile küsis mu tuttav kas mul on sahk aias käinud.Täna ei ole ma ise ka enam kindel, et ta pole siin olnud .
Võiks laulda seda laulu "Küll on kena kelguga, hangest alla lasta ..."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar