pühapäev, 17. aprill 2011

Puhtuse friik.

Pühapäev 17 aprill 2011.


Nojah, eks meelelahutusi ole igasuguseid, aga et selleks võiks olla ka koristamine on omaette teema. Mulle ei meeldi, kui jäetakse mingeid asju vedelema, sest üldjuhul neid koguneb sinna päris kiiresti terve hunnik. Meil on päris suur maja ja ikka juhtub, et tütre klassiõed tulevad vahel nädalavahetuseks külla ning jäävad loomulikult ka ööbima. Mõnikord suudan ma päris närvi minna selle laga pärast, mis pärast filmiõhtut kipub jääma. Loomulikult koristatakse see mingi aja pärast ära, aga minule ju meeldiks, et see toimuks kohe ja just praegu. Ei teagi, kas ma olen jõudnud sinna ikka, et vahel kohe tahan natuke toriseda ja vinguda.
Tegelikult on mulle terve elu meeldinud puhtus ja kord. Vahel tunnen ennast tõesti jube pahasti, kui hakkan jälle puhtusest loengut pidama, aga ma ei saa ju ka sinna midagi parata, kui oma arust olen see ainuke, kes kõike märkab. Saan ju aru küll, et olen kõik juba ära tüüdanud, aga mis siis teha? Ilmselt lähen õue telki elama.Ilmad ka juba soojad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar