neljapäev, 7. aprill 2011



Üllatus.

Neljapäev 07 aprill 2011

Mõnel inimesel tuleb üllatuste tegemine väga armsalt välja.
Mu noorem tütar tuli täna koolist pika tumepunase roosiga. Tundmatu austaja oli tema kapile jätnud roosi väikese kaardikesega. Tekst oli lihtne ja armas. Armas ...
Oi hea, kui hea on neljapäev!
Natuke muidugi ta kahtlustab ka ühte kaheteistkümnendikku, aga mine sa tea.

4 kommentaari:

  1. Kas Su tütre nimi on ka Kristin? minu omal ka :)

    VastaKustuta
  2. On jah.Minu vanema tütre klassiõed olid ta ristivanemateks ja valisid talle selle nime. Meie nime valikud prakeeriti otsustavalt välja. Mu vanem tütar on Nele ja nooremale tahtsin tegelikult panna nimeks Mirjam. Nüüd on nad juba 15 aastat igal Krissu sünnipäeval käinud kui korralikud ristivanemad, kuigi endil juba koolis käivad lapsed. Pole kordagi traditsiooni rikkunud. Mu noorema ja vanema tütre vanusevahe täpselt 15 aastat.
    Aga Krissu on ju nii kena nimi!

    VastaKustuta
  3. soov on vahva, kaart ka.

    (Millegipärast saan harva sinu blogisse kommneteerida, mingi jama tekib ja pilt hakkab hüppama.)

    VastaKustuta
  4. No täna mul siis vedas!
    Vahva kaart jah. Peal veel sellised pehmed nunnud sametised roosid. Ja minu väike tütar on jätkuvalt elevil. Isegi oma suurte vendade eest eputas.

    VastaKustuta