laupäev, 30. aprill 2011


Kumb on õrnem sugu?


Laupäev 30 aprill 2011.

Ma ei saa aru, miks öeldakse alati, et naised on õrnem sugu. Isiklikult kalduks ju arvama, et see oleks loogiline, kui seda oleksid naised, aga tundub siiski, et ma eksin.
Peale 2 päevast 25 inimesele mõeldud salatite hakkimist, küpsetamist, lõikumist keetmist ja segamist otsustasin lõpuks ka endale mõnusa olemise teha. Noorema poja sünnipäeva seltskond pidulikult Hiiumaa poole saadetud ja majas jälle lõpuks kord ja vaikus. Keetsin kannutäie kohvi, asetasin taldrikule mõned seenepirukad, mis ma olin näpanud sünnipäeva hõrgutistest, panin selga päevitusriided ja läksin koos mehega aeda päikest nautima.
Mees muidugi fliisi ja pikkade pükstega. Paari tunni pärast sain mina ilusa pruuni jume, aga mu mees tervelt 3 asja korraga: nohu, köha ja palaviku.
Äkki oli see mehe poolt hoopis kavalus, sest mul oli plaanis täna veel 2 korrusetäit 3 meetrisi aknaid pesta. Osa kardinaid juba lehvivad rõõmsalt tuules.

1 kommentaar:

  1. Mina olen ka alati arvanud, et mehed see õrnem sugu on. Vähemalt tervise poole pealt küll. :)

    VastaKustuta