kolmapäev, 15. juuni 2011



Väikesed lapsed kõik magavad juba...


Juuni on teadagi lõpupidude aeg ja paljudes peredes on keegi, kes parajasti just midagi lõpetab. Nii oli ka minu paarilise peres täna suur sündmus ja mina jäin üksi meie väikeste mudilastega.
Tegelikult mulle meeldivad sellised päevad, kui ma ei pea kiirustama ja teen täpselt nii kuidas jõuan ja parem on.
Kõige kiirem on lõuna ajal kui tuleme õuest tuppa. Lapsed puhtaks, sööma ja siis magama.
Unejutuks lugesin "Nähka looduslugusid". See on vahva raamat.
Nähka on toimekas ja tark tegelane, kes tahab loodusest kõike teada saada. Tal on kiili moodi tiivad, osavad käed, jalad maa peal kõndimiseks ning kalasaba-tüür ujumiseks. Nähka liigub ringi igal aastaajal nii õhus, maal kui ka vees ning on endale loodusmaailmast palju sõpru leidnud.
Kavaldasin lapsed üle. Ütlesin, et mul on neile täna uus huvitav mäng. Mängu nimi on "Kes jääb kõige enne magama?" Pean ütlema, et see oli tõeliselt põnev. Kõik panid püüdlikult silmad kinni ja viie minuti pärast magasid nagu väikesed inglid. Vaevalt, et järgmine kord see nii tõhusalt enam mõjub, aga selleks korraks oli tõesti abi. Sain kõik nõud masinasse panna ja rühmatoad korda.
Praegu on nii mõnus olemine. Kuskil eemal müristab vaikselt, vihm krabistab akna taga, naudin oma pealelõuna kohvi ja taustaks mängib tasa-tasa "Twinkel, Twinkel Little Star."Mulle meeldib vahel Mozarti kuulata.
Peaks vist nüüd Nähka moodi käed põse all panema ja mõtisklema kui imeline on see maailm. Kõik mu väikesed inglikesed ainult nohisevad läbi une.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar