laupäev, 10. september 2011


Ilmselt täiskuu mõju.


Taevast vaatab mulle juba mitmendat õhtut vastu täiskuu. See salapärane, kaunis ja mõistatuslik taevakeha, mis on oma muutlikkuse tõttu naiseliku alateadvuse ja lummuse
saladuslik valitsejanna. Ilmselt sellepärast ma tunnengi endas tohutut energiat ja tegutsemistahet.
Nii hea on jälle sajaga sõita, lõigata järske kurve
ja kihutada läbi lompide jalad kõrgele õhku tõstetud. Tuleb tahtmine samamoodi käed üles tõsta ja hüüda:"ohhoo" nagu rebane hüüdis "Onu Remuse " juttudes, mida just hiljuti lastele lugesin.
Elu on tõesti jälle elamist väärt. Nüüd 4 aastat hiljem tahaks nagu kõike tagantjärele teha. Õpin, käin koolitustel ja mulle meeldib ennast täiendada ning uusi teadmisi saada. Vahel peab päris põhjas ära käima, et siis jälle nagu fööniks tuhast tõusta ja tippu jõuda. Meil on ju kombeks kõiges uues kahelda. Meile meeldib meie turvalisus ja mugavus. Me ei taha asju, mis segavad meie head enesetunnet. Ei saa ju ometi elu lõpuni jääda taga nutma oma kadunud kollast ämbrit sealt lapsepõlve liivakastist. Tuleks vaadata rohkem tulevikku ja see on täis ootamatusi ja üllatusi. Just nagu läheks reisile, mille sihtkohta veel ei tea ja kiirus aina kasvab.

6 kommentaari:

  1. vaatasin ka paar päeva tagasi rõdult, et täiskuu .... korraks mötlesin pildistada aga sinna see jäi ...
    ka mina lähen ülehomme õppima uut , midagi sellist mida olen kaua igatsenud öppida .. nielt Photoshop kursustele ... jeee , ennem ei olnud võimalust ...
    aga... mul on mure , ma ei saa enam kommenteerida oma blogi nimega , kirjutab mulle ei eisaa selle g maili alt kommida , ja ma ei tea mis teha , esialgu kirjutan anonüümselt ja panen lihtsalt oma blogi nime et tead et see olen mina ... ma vaatan kas saab asja parandada ... mitu korda proovisin ennist ei tulnud välja ... aga ma katsetan veel ..
    anonyymus :Ma tahaksin kodus olla

    VastaKustuta
  2. Naljakas on jah vahel see asi. Mina ei saa enda blogisse mehe arvutist vastata. Ütleb, et ma pole sinna kutsutud.:D

    VastaKustuta
  3. ometi üks minu sorti naine, kellele täiskuu energialaksusid annab. Ja üldse, kes kuu usku. Mina ka.

    VastaKustuta
  4. tahtsin veel lisada, et väga ilusasti kirjutatud

    VastaKustuta
  5. Tänan Emmeliina.:D.Sa oled armas nagu alati.

    VastaKustuta