neljapäev, 1. september 2011

Tere kool!



Ilusat kooliaastat kõigile õpetajatele, õpilastele, vanematele ja muidu osalejatele.
Meie lasteaias on ka täna pidulikum päev kui tavaliselt. Mõnigi laps oli kodus koos emaga tordi valmistanud ja päris ilma lilledeta ei jäetud meidki. Saalis toimub pidulik aktus kõigile järgmisel sügisel kooli minejatele. Rühmades käis öökull, kes jagas lastele ja õpetajatele tarkuseterasid.
Minu peres jätkavad sellel aastal kooliteed 4 koolilast. Minia ja vanem poeg magistriõppes. Tütretütar läks viiendasse klassi ja minu noorem üheksandasse.
Nagu meie pere traditsioon ikka ette näeb tulevad koolilapsed õhtul korraks minu juurest läbi ja teeme väikese kohviõhtu. Tordi küpsetasin juba hommikul enne tööd valmis.
Hommikul sain veel üllatuse osaliseks. Päevalehte lugedes avastasin sealt pildi kus minu tütar mängib ksülofoni. Teadsin ainult ta klaverimängu ja laulu oskustest. Täna alustas ta juba hommikul vara. Laulavad oma kooriga kõik aktused läbi. Nii, et 1. septembril juba täis tööpäev.

Aupaugud Pääskülas esimeseks koolipäevaks said vist nüüd otsa. Oma tund aega müristas ja paukus. Peale viimast äikest tulevad mul alati külmavärinad peale. Esimene mõte on kas elekter on ikka välja lülitatud. Kihutasin tänagi sajaga koju, sest tütar on ju hommikust saadik koolis. Jätsin lapsed paarilise hooleks ja panin ajama just nii nagu ma siin toas olin. Vihma ja rahet tuli nii, et mul oleks kojamehi olnud vaja silmnägu pühkima. Seadutest peaksin ikka ka kinni pidama. Tänasest on meil ohutuse tagamiseks kohustuslik kanda kinniseid madalaid kingi, aga ega mina ju esimese korraga kohe ei kuula. Pealegi, kui mul punast ratast enam pole, siis midagi peab ikka punane olema. Olgu selleks kasvõi plätud. Kõiki ohutusnõudeid eirates üle suure sõidutee sõites kaotasin muidugi ühe nendest põhjatusse poriloiku. Vesi voolas pahinal nii, et kõige õigem olekski vist ilmselt paljajalu sõita. Koju jõudes tormasin kohe elektrikilbi kallale. Eks õhtul siis selgub, kas sellel korral ikka läks õnneks. Vähemalt need kõige suuremad paugud olid veel tulemata.

5 kommentaari:

  1. Ilusat septembrit ja palju häid lapsi!

    VastaKustuta
  2. Ilusat algust! Ja õigeid aupauke!

    VastaKustuta
  3. Ilusat uut algust! :)
    Tänane ilm oli ikka kohutav! Meil oli just 1.klassi aktus käsil kui see torm peale hakkas. Aga mul on nii tublid lapsed! mitte kellelgi ükski närv ka ei värisenud kui akna taga välgutas. ju oli tunnis huvitavam. :)

    VastaKustuta
  4. Kõrini sellest,et mehe arvuti ei lase mind enda blogisse kommenteerima ja ütleb, et ma pole sinna oodatud..:D Õnneks läheme täna tütre läpakale järele ja siis on meil esialgu vähemalt üks kahepeale. Oleksime juba eile ära ostnud, aga alles oli ainult näidis.
    Kuu aega peaaegu arvutivaba elu hakkab siis otsa saama.
    Tahtsin tegelikult tänada ilusate soovide eest.
    Emmeliina meil ongi ainult head lapsed.Eriti minu armsad 2 aastased kaksikud. Ühe olen vist jõudnud juba ära ka rikkuda. Hommikul tulles on esimene sõna"palun sülle." Kuidas ma saan siis keelduda, kui laps nii armsalt küsib.
    Meie lapsed ei jäänud eile küll hästi magama. Äike oli ju just nende magamise ajal ja mõni ikka kartis.Mul endalgi nüüd äikese ajal ärevus hinges. Poleks ju iial uskunud, et nii palju asju korraga rivist välja läheb. Õnneks hakkan toibuma.

    VastaKustuta