teisipäev, 18. jaanuar 2011




Kõige nunnum koer.


Teisipäev 18. jaanuar 2011 17.45


Ei saa kohe teisiti kui pean oma tütre koera pildid siia panema. No natuke on oma tõuga sassi läinud, aga ega see polegi kõige tähtsam. Isa juhtus olema bernhardiin ja ema tiibeti mastif. Ega armastus ju küsi tõust ja nahavärvusest. Kutsikad sündisid aga kõik nii armsad ja toimekad.
Kindlasti tuleb temast suur õuekoer. Vahvaks täienduseks taksile. Üks on pikk ja teine suur. Nimed ka Robi ja Bobi.

6 kommentaari:

  1. On jah nunnuke teine... praegu tal muidugi beebikarv, aga vist jääb siiski mastifi moodi...
    Muide, minu igatsuste koerad on chow-chow ja mastif....

    VastaKustuta
  2. Laske teda ikka edaspidigi vahest tuppa kamina ette pikutama kah, näha ju, kui hirmsasti talle meeldib. Tundub küll rohkem voodikoer, mitte õuekoer. :)

    VastaKustuta
  3. Chow-s-chow on nii kena keelega, nagu oleks kogu aeg mustikal käinud. Minu lemmikud on tegelikult laikad. Aga ühegi armsa krantsi vastu pole mul ka midagi.Aga kõigepealt pean ma oma kurja kassi käest luba küsima.Ta on meie tänava koerte hirm ja meeste vihkaja.Isegi mu külaliste vahel teeb vahet.See, kes tema silmis armu leiab, peab ikka tõeliselt hea inimene olema.

    VastaKustuta
  4. Oikuiarmas!!! Nii nunnu. Ja tõeline süle-diivanikoer, mitte õuekoer. :)

    VastaKustuta
  5. Eks ta ikka ongi mõnda aega pere kaisukas, kuigi tahab hirmsasti õue ja otsib jahedamaid kohti.Igatahes pere 4 aastane isane taks lapsendas ta ära ja püüab igati ema asendada.Isegi tissitamisega katsetas.

    VastaKustuta
  6. Ei saa eitada - väikesed loomalapsed on ikka niiii armsad:)

    VastaKustuta