neljapäev, 27. jaanuar 2011



Nii lihtne see ongi.


Neljapäev 27 jaanuar 2011 13.45

Tuletasin endale jälle meelde, et  3-aastaste rühmas 20 lapsega töötades läheb vaja 7 silma, 7 kõrva, 7 suud ja 7 kätt, et kõike näha, kõiki kuulata, kõigile vastata, kallistada ning aidata. 7 jalga mul ilmselt juba on. Hoolimata sellest oli see nii ilus nädal ja mul on isegi kahju, et pean oma tavalise töörütmi juurde tagasi pöörduma.
Viimase erilise päeva puhul tegime kõik endale pähe vot sellised kroonid ja olime kõik natuke aega printsid ja printsessid. Lõunamaa loomade nädala lõpetuseks värvisime, lõikasime ja liimisime vot sellised kaamelid. Kõik tulid nii ilusad ja uhked.
Ilm oli ka täna täiesti eriline. Nii päikeseline, karge ja mõnus. Sellel aastal pole minu mäletamist mööda sellist olnudki. Möllasime natuke hangedes, et endale ilusad punased põsed saada ja sõime isukalt tühjaks suure potitäie peedisuppi. Magasime nagu 7 magajat ja ärkasime üles hea tujuga, et uuesti tegutsema hakata.

Panen kirja ka tänased tõestisündinud lood. Lapsesuu ju ei valeta.

Tüdruk:"Minu emme on nii tugev.Ta oskab kõigil suud kinni panna."

***

Lapsed mängivad nukunurgas.
Tüdruk:" Poiss ei saa midagi aru. Istub lauda ja hakkab sööma, aga ma pole veel toitu pannudki ja ise veel isa."

***

poiss ja tüdruk  istuvad söögilauas ja söövad suppi.
Tüdruk:"Tead ma olen venelane."
Poiss:"Aga jõulupeol sa ei olnud venelane. Seal sa olid lumelill."

***

Kaua me peame veel magama? Ma olen juba väsinud.

***

Poiss joonistas pilti oma perest. Paberil olid ainult jalad. Tüdruk vaatas tükk aega ja ütles lõpuks:"Kuidas sina küll inimest joonistad. Ega nad ju ei sünni jalad ees. Kõigepealt tuleb ikka pea joonistada."
Poiss:"Kas sina tahad siis öelda, et sündisid pea ees..."

2 kommentaari:

  1. Selles olen ma Sinuga täiesti nõus.Lapsed on nii siirad ja armsad.Iga päev saan ma suure positiivse laengu osaliseks.Pole midagi ilusamat, kui 3 aastane võtab Sul kaela ümbert kinni ja ütleb:"Ma armastan Sind."Ja ta mõtleb seda sellel hetkel täiesti tõsiselt.

    VastaKustuta