neljapäev, 20. jaanuar 2011





Minu toimekas päev.


Neljapäev 20 jaanuar 2011 16.20

Mulle meeldib hommikul vara ärgata ja kohe tegutsema hakata. Tunnen ennast alati värske ja väljapuhanuna hoolimata sellest, kui kaua olen ma maganud.Tegin üle hulga aja endale ise kohvi ja mehele võileivad tööle kaasa. Sain hakkama küll. Kes siis ikka ennast kiidab, kui mitte mina ise.
Enne tööle jõudmist langesin veel rünnaku ohvriks . Ajas tõeliselt naerma, kuidas pisikene valge kassipoeg mind lasteaia värava juures luuras. Ise ei paistnud lume seest väljagi. Ainult tema tumedad nööbisilmad sihtisid mind luuravalt. Kui ma temaga kohakuti jõudsin, tuli nagu keravälk külg ees kapates minu suunas. Saba oli taga nagu lehvik. Küllap ta ikka arvas, et ta ajab mulle tõeliselt hirmu nahka. Tegi hoopis tuju heaks.
Lapsed olid ka täna nii kukupaid ja tublid hoolimata sellest, et neid oli kohal päris palju ja käes oli juba nädala neljas päev. Kleepisime nii vahvad varesed, et ei saa neid kohe mitte ainult enda teada jätta.
Aitasin jalga 40 saabast, panin kätte 40 kinnast, tõmbasin kinni lugematul arvul lukkusid ja sidusin lõputult mütsipaelu.
Möllasime lastega 1,5 tundi õues lumehangedes. Tegelikult on see ääretult vahva. Saime kõik endale rõõmsa tuju ja punased põsed.
Ainult ühe lapsega jäin hätta kui ta mulle teatas, et ta seeliku varrukad on märjad. Igaks juhuks küsisin üle, et mismoodi. Sain lausa pahase torina osaliseks, et kuidas ma siis nii lihtsast asjast aru ei saa. No katsun siis ennast edaspidi parandada.

6 kommentaari:

  1. mina olen ka pidanud aitama varrukaid saapa sisse;)
    jõudu Sulle olemaks rõõmus ja toimekas

    VastaKustuta
  2. Sealt ju me oma rõõmud saamegi.Laste suud on nii naljakad, vahetud ja armsad, et midagi muud ei anna sellega võrreldagi.Tänud sulle.Sina ju oledki hommikust õhtuni toimekas.

    VastaKustuta
  3. mulle meeldivad su lasteaiajutud ja mulle meeldivad need varesed:)
    sest tuletavad meelde aastatetaguseid kasvatajarõõme.

    meie pojal olid jalavarred niiii peenikesed:)

    VastaKustuta
  4. Minu lemmik on just see esimese pildi esimene vares. Tal on hästi mõnus nägu peas ja tipib varvastel. Tegelikult on nad kõik hästi vahvad ja igaüks omaette vaatamisväärsus.

    VastaKustuta
  5. Need varesed on tõepoolest suurepärased. Kas see on mingi eliittupsukeste lasteaed :)

    VastaKustuta
  6. Ikka eliittupsukeste lasteaed. Kus mujal veel poole ja kolmveerand neljased nii ilmekaid vareseid oskaksid teha. Igale varesele võiks lausa eraldi nime panna.

    VastaKustuta