teisipäev, 25. jaanuar 2011



Elevandist ja muust ka.

Teisipäev 25 jaanuar 2011 17.50


Sellest ajast, kui minu lapsed väikesed olid, on mul meeles tore raamat uudishimulikust elevandipojast, kes endale suured kõrvad ja pika nina sai.
Lasteaias on selle nädala teema just lõunamaa loomad. Mõtlesin, et oleks tore ka nendele lastele seda raamatut tutvustada. Raamat oli silmade ees, aga autor ei tulnud kuidagi meelde. Millegipärast arvasin, et see on Tšehhi kirjaniku kirjutatud. Lõpuks pika otsimise peale leidsin üles. Oli hoopis Poola kirjaniku Wanda Chotomska raamatus "Muinasjutud".
Mäletasin seda lugu hoopis teisiti. Sellest on ju tegelikult ka vahva multifilm. Ellu Puudist andis vist minu mäletamist mööda elevandile hääle.
Lastele aga lugu meeldis ja lõpuks voolisime veel toredad plastiliinist elevandid ka.

Panen kirja ka mõned meie tänase päeva naljad, mis kõik on Marteni suust.

Lõunase une ajal juhtus Marteniga väike äpardus.
Kui ma lina tahtsin vahetama hakata, teatas poiss mulle:"Ära selle tilga pärast hakka lina vahetamagi. Ma proovin homme rohkem. "

***

Riietumise ajal teatas Marten:"Õpetaja vaata mul on sukad rinnuni."

***

Oote ajal hakkasid tüdrukud äkki söögilauas vadistama.
Üks tüdrukutest teatas, et ta sõi eile mahlapulka.
Loomulikult olid siis pooled tüdrukud mahlapulka söönud.
Marten vaatas neid imestunud näoga ja teatas tüki aja pärast :"Mis mahlapulka, mis see veel on? Mul ei olnud peale kalapulga küll mitte midagi."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar